کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: واقعاً خوب بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم

 ژوزه مورینیو، سرمربی تیم چلسی اذعان کرد که پیروزی آسان 3-0 تیمش مقابل استون ویلا و حفظ صدرنشینی لیگ برتر، موجب تعجب وی شده است.
اسکار، دیگو کوستا و ویلیان با گل های خود در ورزشگاه استمفورد بریج یک پیروزی ارزشمند را برای آبی های لندن به ارمغان آوردند و بنا به گزارش Sky Sports، مورینیو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:
  
"این یک عملکرد بسیار مستحکم بود. ما واقعاً خوب بازی کردیم، مالک توپ بودیم و کنترل زیادی بر بازی داشتیم و در عین حال ضد حملات آنها را نیز مثل همیشه کنترل کردیم. چهار مدافع و خط هافبک من بدون توپ واقعاً مستحکم بودند.

فکر می کنم آنها [استون ویلا] تیم خوبی هستند و زمانی که شما به این راحتی آنها را شکست می دهید، پس باید عملکرد خوبی ارائه کرده باشید. تیم توپ را حفظ می کرد و چون کاملاً بی تفاوت و منفعل بازی می کردند، هیچ فشاری روی توپ نمی آوردند. در پیروزی ما هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد. آنها هیچ واکنشی نداشتند."

مورینیو با توجه به دیدار سه شنبه شب تیمش در چمپیونزلیگ مقابل اسپورتینگ لیسبون، نیم نگاهی نیز به آن مسابقه داشت و در این دیدار از ادن هازارد، اسکار و کوستا در نیمه دوم استفاده کرد.

"بازی دادن به او [کوستا] در بازی های متوالی و بدون فرصت ریکاوری یک هفته ای، در این شرایط مثل قمار کردن است. تعدد بازی ها برای ما مشکل ساز شده است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد