کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: از حالا به قهرمانی فکر نمی‌کنم

سرمربی چلسی عنوان کرد تنها به بازی بعدی تیمش در لیگ برتر برابر آرسنال فکر می‌کند تا قهرمانی در لیگ برتر.




چلسی در هفته‌ ششم لیگ برتر موفق شد با سه گل آستون ویلا را شکست دهد تا جمع امتیازهای خود را در این فصل به 16 برساند.

  
گل‌های اسکار، دیگو کاستا و ویلیان باعث شد تا شاگردان ژوزه مورینیو سه امتیاز بازی با استون ویلا را کسب کنند و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کنند.

ژوزه مورینیو ، سرمربی پرتغالی چلسی پس از پیروزی تیمش برابر آستون ویلا، گفت: بازی کاملی به نمایش گذاشتیم و کاملا توپ و میدان در اختیار ما بود. کاملا از بازی، بازیکنانم در این دیدار راضی هستم. ما در طول 90 دقیقه‌ حتی اجازه ندادیم حریف صاحب یک فرصت گلزنی شود. توپ و میدان را در اختیار داشتیم. سه گل به ثمر رساندیم و چندین فرصت گلزنی را خلق کردیم که از دست رفت. بابت این پیروزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. امیدوارم که بتوانیم روندمان را ادامه دهیم.

سرمربی چلسی که برای دویست و پنجاهمین بار روی نیمکت این تیم لندنی می‌نشست، درباره گلزنی و بازی خوب کاستا، گفت: گلزنی کاستا برایم اهمیتی ندارد. مهم برای من این بود که تیمم گلزنی کرد، نه این که کاستا گل بزند. کاستا در حال حاضر آماده نیست و خیلی در تمرینات ما را همراهی نمی‌کند. می‌دانم که گلزنی برای یک بازیکن خیلی مهم است و باعث می‌شود اعتماد به نفس بازیکن بالا برود، آن هم برای بازیکنی مثل کاستا که در تمرینات تیم خیلی شرکت نمی‌کند. او در حال حاضر در بهترین شرایط خود قرار ندارد و می‌تواند خیلی بهتر از این شود. خوشحالم که کاستا با وجود مصدومیت توانست گل بزند. کاستا در تمرینات تقریبا هیچ کاری انجام نمی‌دهد. او به طور مداوم به وضعیت مصدومیت همسترینگ خود می‌پردازد و در بازی‌ها نیز تیم را همراهی می‌کند. امیدوارم که دل‌بوسکه او را برای بازی در تیم ملی اسپانیا دعوت نکند تا بتواند شرایط خوبی در جدول پیدا کند.

مورینیو درباره تفاوت تیم خود با فصل گذشته گفت: ما با تیم فصل گذشته خود کاملا متفاوت هستیم و به طور کلی مسیر ما عوض شده است. از الان به قهرمانی در لیگ برتر فکر نمی‌کنم. می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم. بازی بعدی ما در لیگ برابر آرسنال است و ما تنها به این دیدار فکر می‌کنیم نه قهرمانی در لیگ برتر. صدرنشینی در حال حاضر اصلا مهم نیست. تنها از این لحاظ مهم است که حس خوبی به شما دست می‌دهد که در صدر قرار دارید. تازه ابتدای فصل است و بازی‌های زیادی تا پایان لیگ برتر باقی مانده است.


منبع: ایسنا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد