کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: کاستا به ۱۵ روز استراحت نیاز دارد/ نمی‌توانم مانع از دعوت شدن او به تیم ملی شوم

سرمربی پرتغالی چلسی معتقد است که مهاجم اسپانیایی تیمش به ۱۵ روز زمان برای استراحت نیاز دارد.




دیگو کاستا مهاجم تیم فوتبال چلسی موفق شد در مقابل استون ویلا گل هشتم فصل خود را به ثمر برساند. و حالا ژوزه مورینیو معتقد است که او نیاز به استراحت دارد تا مصدومیتش تشدید نشود.

  

مورینیو پس از پیروزی سه بر صفر مقابل استون ویلا در استمفوردبریج که کاستا توانست هشتمین گل فصل خود را بزند، اظهار داشت: گلزنی یک مهاجم همیشه برای او و اعتماد به نفسش خوب است. به خصوص برای کسی مثل کاستا که آن طور که باید در تمرینات حضور ندارد، چون ما او را در شرایط خاصی مراقبت می‌کنیم و او نمی‌تواند در اوج باشد. او تقریبا در تمرینات کاری نمی‌کند. کاستا استراحت می‌کند و در حال سپری کردن دوران نقاهتش است.

مورینیو ادامه داد: فکر می‌کنم اگر کاستا به اردوی تیم ملی نرود و 15 روز اینجا بماند تا درمان شود و مصدومیتش برطرف شود، فرصت خوبی خواهد داشت تا برای چلسی و تیم ملی کشورش در شرایط آرمانی بازی کند.

بنابر گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: اگر او این دوره استراحت را نگذراند همیشه در یک مسابقه بازی می‌کند و در بازی بعدی مشکل خواهد داشت. ماهیچه او خشک است و در خطر پارگی قرار دارد. باید به تصمیم دل بوسکه احترام بگذاریم زیرا ما نمی‌توانیم مانع از دعوت شدن وی به تیم ملی اسپانیا شویم.



منبع: شفقنا


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چلسی یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 23:00

هرچی میکشیم از دست این بازیای ملیه امیدوارم بازیکنامون مصدوم نشن به خصوص کاستا

اره دقیقا . انشالله که مصدوم نشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد