کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آزارد احتمال پیوستنش به پاریس سن ژرمن را رد کرد

مهاجم بلژیکی که گفته می شد با باشگاه پاریسی وارد مذاکره شده است، اعلام کرد که از حضور در چلسی راضی است و می خواهد با این باشگاه رشد کند.




او گفت قصد ترک چلسی را ندارد و اگر بخواهد چلسی را ترک کند به باشگاه سابق خود باز میگردد.

  
ادن آزارد پیوستنش به پاریس سن ژرمن را رد کرد و گفت که می خواهد در چلسی بماند. از زمان جام جهانی مرتبا از مذاکرات آزارد با قهرمان فرانسه صحبت می شود و گفته می شد که او با یک قرارداد نجومی به این باشگاه خواهد پیوست.

آزارد در گفت و گو با کانال + گفت: " من می خواستم فرانسه را ترک کنم. به همین دلیل به پاریس سن ژرمن نرفتم. هر سال از پیوستن من به پاریس سن ژرمن صحبت می شود. اما من بازیکن چلسی هستم و می خواهم در اینجا رشد کنم. این مهمترین مسئله است. هیچ چیز غیر ممکن نیست، اما اگر بخواهم زمانی به فرانسه برگردم، به لیل خواهم رفت. تیمی که هنوز دوستش دارم و هوادارش هستم. امروز ، پاریس سن ژرمن به بزرگی چلسی، رئال مادرید و بایرن است. اما اگر آنها می خواهند که جزء بهترین ها باشند، باید لیگ قهرمانان را ببرند."


منبع: ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد