کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت:پیش بازی چلسی _ اسپورتینگ لیسبون/ لیگ قهرمانان اروپا

فردا(سه شنبه) بازی دوم تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان اروپا از گروه E تا H برگزار میشود.




چلسی که در گروه G قرار دارد میهمان اسپورتینگ لیسبون است .

  
چلسی که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، اول هفته موفق شد تیم استون ویلا را با نتیجه 3_0 شکست دهد . تا تعداد پیروزی های اقای خاص در لیگ به عدد 5 برسد . چلسی در 6 بازی که در لیگ انجام داده 5 پیروزی و یک تساوی کسب کرده است . و در مقابل تیم اسپورتینگ لیسبون ابتدای هفته در مقابل پورتو به تساوی 1_1 رسید . اسپورتینگ لیسبون که 6 دیدار در لیگ داشته با کسب 2 پیروزی و 4 تساوی در رده هفتم لیگ پرتغال قرار دارد.

بازی های اول گروه G با تساوی دو تیم به پایان رسید . چلسی با شالکه دیدار کرد و اسپورتینگ لیسبون با ماریبور که هر دو دیدار با تساوی 1_1 خاتمه یافت . و هیچ یک از تیمهای حاضر در این گروه موفق به کسب پیروزی نشدند . و حالا بازی های دوم مرحله گروهی فردا انجام میشود که چلسی میهمان اسپورتینگ و شالکه میزبان ماریبور است .

در این فصل چلسی خیلی عالی شروع کرده و به روند روبه رشد خود ادامه میدهد اما تیم اسپورتینگ نتایج خوبی کسب نکرده و در جایگاه مناسبی قرار ندارد . به نظر میرسد چلسی بتواند پیروز این دیدار باشد اما پیروزی چلسی در مقابل  شالکه هم پیش بینی میشد اما در نهایت چلسی نتیجه بهتری جز تساوی 1_1 بدست نیاورد .

بهترین گل زن چلسی یعنی دیگو کاستا که اول هفته هم گلزنی کرد در این دیدار حضور ندارد . زیرا نا امادگی دیگو کاستا و مصدومیت کهنه او اجازه بازی در این دیدار را به او نمیدهد . و بنا به گفته مورینیو کاستا نمیتواند در یک هفته دو بازی انجام دهد . و احتمالا کاستا جای خود را به لوئیک رمی خواهد داد . چلسی مصدوم دیگری هم دارد، رامیرس، او در دیدار با سیتی مصدوم شد و قادر به همراهی تیمش نیست .

رامیرز بازیکن برزیلی چلسی این بازی رابه احتمال زیاد از دست داده است.

بشگاه اسپورتینگ هم مثل چلسی در اخرین بازی خود از سال 2009 به این طرف در لیگ قهرمانان اروپا تنها موفق به کسب 1 امتیاز شده است.

آنها در بازی مقابل ماریبور توانسنتد با گل دقیقیه 80 نانی بازیکن قرضی منچستریونایتد از رقیب جلو بیفتند اما 10 دقیقه بعد از این گل حریف موفق شد که بازی را به تساوی بکشاند.

این باشگاه فصل گذشته نایب قهرمانان لیگ فوتبال پرتغال شد اما در این فصل با فاصله 6 امتیاز از صدر نیشن در جایگاه هفتم جدول لیگ پرتغال قرار دارد.

انها از بازی قبلی خود مقابل تیم پورتو در لیگ فوتبال پرتغال موفق به کسب تنها یک امتیاز شده اند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

ترکیب دو تیم در بازی قبل:





شش دیدار اخیر دو تیم:




جدول گروه G :

و در اخیر شما چی فکر میکننید؟

نظرات 3 + ارسال نظر
MasiH چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 00:12

تبریک

hadi دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 17:31

این بازی را پر گل خواهیم برد

محمد چلسی دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 16:17

امیدوارم مقتدرانه ببریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد