کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جواب دلبوسکه به مورینیو/ ازکاستادعوت کردم چون مصدوم نیست

دلبوسکه در واکنش به انتقادات مورینیو در مورد دعوت از کاستا به تیم ملی گفت که اگر کاستا مصدوم بود هرگز او را به تیم ملی دعوت نمی کرد.




ویسنته دلبوسکه، اسامی بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای دیدار مقابل اسلواکی و لوکزامبورگ را اعلام کرد.

 

امروز از سوی ویسنته دلبوسکه، اسامی بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای دیدار مقابل اسلواکی و لوکزامبورگ اعلام شد. رودریگو و برنات، تازه ترین دعوت شدگان به تیم اسپانیا بودند و مونیر و ایسکو نیز در این مقطع تیم زیر 21 ساله های اسپانیا را همراهی خواهند کرد.

دعوت از کاستا پس از حاشیه های چند روز اخیر مورینیو نیز جالب توجه بود. دلبوسکه در نشستی خبری گفت :" اگر کاستا را دعوت کرده ام یعنی اینکه وضعیت او خوب است.اگر او مصدوم بود هرگز دعوتش نمی کردم همانطور که سابق بر این نیز چنین کرده ام.به پیکه هم نگاهی ورزشی دارم. او مشکل کمرش بر طرف شده و برای ما بازیکن مفیدی است. هیچ مشکلی با او ندارم و او انسانی با شخصیت است. سابقه ای طولانی در تیم ملی دارد و من همواره قدردان زحمات او هستم "

دلبوسکه ادامه داد:" در اردوی قبلی، مونیر را به دلیل مصدومیت کاستا دعوت کردم با این حال به او نگاه ویژه ای دارم.او هم اکنون برای تیم زیر 21 ساله ها بازی می کند و همانند دیگر بازیکنان در اردوهای بعدی شانس دعوت به تیم بزرگسالان را خواهد داشت. او فعلا باید تمرکزش را روی تیم جوانان بگذارد"

سرمربی تیم اسپانیا در مورد حاشیه های ایجاد شده توسط مورینیو در مورد دعوت از کاستا به تیم ملی چنین گفت:" من همواره وضعیت بدنی بازیکنانم را زیر نظر دارم.فشاری به هیچ بازیکنی نمی آورم. هر زمان که تیم پزشکی به ما مجوز استفاده از بازیکن را بدهد از او دعوت می کنم. هیچ فشاری از این بابت روی هیچ بازیکنی از جمله کاستا نیست"

منبع: ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد