کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو : از این که کاستا به تیم ملی اسپانیا دعوت شده تعجب نکردم

سرمربی چلسی به ویسنته دل بوسکه هشدار داده بود که به کاستا استراحت دهد تا آسیب دیدگی همسترینگش برطرف شود، اما خودش گفته بود که از او در دیدار با آرسنال استفاده خواهد کرد.



شب گذشته دلبوسکه اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اسپانیا را اعلام کرد که نام دیگو کاستا هم در آن دیده میشود.


  

خوزه مورینیو با وجود هشداری که برای مصدومیت دیه گو کاستا داده بود، از دعوت او به تیم ملی اسپانیا متعجب نشده است. او گفته بود که سه بازی در هفته با توجه به مصدومیت کاستا از ناحیه همسترینگ برای او خطرناک خواهد بود و خواسته بود که او به تیم ملی اسپانیا دعوت نشود.

کاستا اعلام کرده بود که دوست ندارد سرمربی چلسی و سرمربی تیم ملی اسپانیا بر سر او دعوا کنند. اما مورینیو گفته که دعوت کاستا به تیم ملی تصمیم او را برای بازی دادنش در برابر آرسنال تغییر نخواهد داد.

مورینیو به خبرنگاران گفت:" من هیچ عکس العملی به دعوت او به تیم ملی نشان نخواهم داد. زیرا می توانستم این موضوع را حدس بزنم. به نظر من سه بازی در هفته زیاد است،  اما اگر او می تواند، این کار را انجام دهد. هدف من ایده آل نگهداشتن شرایط او برای بازی در تیم ملی نیست. او می تواند در برابر آرسنال بازی کند، او در لیسبون هم بازی کرد و چهار روز بین این دو مسابقه فاصله بوده است. او شرایطش برای بازی با آرسنال مناسب خواهد بود. بعد از آن، در طول 15 روز بازی های ملی مسئولیت وی با من نخواهد بود."


منبع : ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد