کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

امانوئل پتی: چلسی مشکلی برای شکست آرسنال نخواهد داشت

 امانوئل پتی گفته چلسی در غلبه بر آرسنال در دیدار امروزشان، مشکلی نخواهد داشت.
چلسی صدرنشین امروز در حالی در استمفوردبریج از توپچی ها استقبال خواهد کرد که 6 امتیاز با آن اختلاف دارد.  آرسنال هم با اینکه تا اینجای فصل شکستی نداشته، در کنار 4 تساوی، فقط دو برد کسب کرده است. آنها با اینکه در هنگام مالکیت توپ، بی نقص دیده می شوند، در خط دفاعی متزلزل نشان داده اند.  

هافبک فرانسوی و سابق چلسی در صحبت با میرور انگلیس معتقد است خط دفاعی آرسن ونگر می تواند نقطه ضعف بزرگ او در رویارویی با همتای پرتغالی اش باشد:

"آرسنال صاحب بازیکنانی است که بازی با توپ شان، عالی است. نمی خواهم منظورم بد منتقل شود، ولی وقتی آنها توپ را از دست می دهند، به مشکل می افتند. آنها هر زمان که بتوانند بازی را کنترل کنند، خیلی خوب عمل می کنند، ولی برخلاف چلسی، چندان نتوانسته اند از روی ضربات ایستگاهی خطرساز ظاهر شوند"

زننده گل سوم تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 98 که در آرسنال هم توپ زده، در ادامه گفته است:

"به نظرم چلسی تعادل بهتری در بین بازیکنانش دارد و قوای بدنی آنها قابل قبول تر است. آنها در خط میانی، نمانیا ماتیچ و سسک فابرگاس را در اختیار دارند. در خط دفاعی هم گری کیهیل و جان تری را می بینند. آرسنال هم خیلی خوب عمل می کند، اما این فقط در صورتی است که آنها بتوانند بازی همیشگی خود روی زمین را پیاده کنند. فکر می کنم چلسی امروز شانس پیروزی بالاتری دارد.

"دیگو کوستا هم هست. او به بازیکنی تبدیل شده که آنها از زمان ترک دروگبا، به دنبالش بوده اند. چلسی جانشین خلف او را پیدا کرده و دیگو توانسته گل های ارزشمندی بزند. می توانید توپ های بلند و کوتاه برایش بفرستید. خط میانی متشکل از فابرگاس و ماتیچ هم به بازیکنانی چون هازارد اجازه می دهد به راحتی در خط حمله به کوستا ملحق شود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد