کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سخنان مورینیو بعد از بازی: آرسنال می تواسنت 8 نفره شود؛ به ونگر گفتم که به منطقه فنی من نیاید

ژوزه مورینیو بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل آرسنال، درگیری کنار زمین با آرسن ونگر را کم اهمیت و کوچک شمرد.
در نیمه اول مسابقه دو تیم، آرسن ونگر بعد از تکل خشن گری کیهیل روی پای الکسیس سانچز، با عصبانیت به سمت مورینیو حمله ور شد و به سینه مربی پرتغالی تنه زد تا رابطه غیر دوستانه شان به وضوح آشکار شود.
  
وقتی در پایان بازی از مورینیو در این مورد پرسیده شد، وی به خبرنگار Sky Sports گفت: "برای من این موضوع تمام شده است. اما منطقه فنی کاملاً مشخص و روشن است - من منطقه خودم را دارم، او هم منطقه خودش را و نمی تواند به منطقه من بیاید، به خصوص برای تحت فشار قرار دادن داور به منظور کارت قرمز نشان دادن به بازیکن من. بنابراین من فقط به او گفتم 'منطقه فنی مرا ترک کن و لطفاً یک بار دیگر برنگرد'."

سپس پرسیده شد که آیا اینکه ونگر به سینه او ضربه وارد کرده است، مسئله بزرگی نیست؟ و مورینیو گفت: "نه، مشکلی نیست."

مورینیو احساس می کند که آرسنال خوش شانس بوده که بازی را 8 نفره به اتمام نرسانده است، چرا که از نظر او لورن کوشیلنی، کالوم چمبرز و دنی ولبک با خوش شانسی از کارت قرمز مارتین آتکینسون گریخته اند.

"فکر می کنم داور، از نقطه نظر فنی، عملکردی فوق العاده در دیدار دشوار، فنی، سریع و مملو از دوندگی داشت - به خصوص کمک داور ها کار سخت تری داشتند و فکر می کنم فوق العاده عمل کردند. اما آرسنال می توانست بازی را 8 نفره به اتمام برساند، چرا که خطای کوشیلنی کارت قرمز داشت، چمبرز در نیمه اول می توانست دومین کارت زردش را دریافت کند، و خطای ولبک نیز کارت قرمز آشکاری داشت.

اما من قبول دارم که کارت قرمز به ولبک داده نشد - بازی تمام شده است و ولبک پسر خوبی است و بازیکن خشنی نیست. این تنها شاید یک واکنش بوده است که حاصل ناامیدی بود. بنابراین من در واقع گلایه ای ندارم اما بازیکنان من فوق العاده کار می کنند و ما یک آرسنال خوب را شکست دادیم."

مورینیو از پیروزی تیمش نیز بسیار خوشحال بود چرا که اختلاف با تیم دوم جدول را به پنج امتیاز افزایش دادند. مورینیو افزود: "این یک بازی سخت بود. آنها بهتر از ما شروع کردند، اما ادن برای ما پنالتی گرفت و اگر کارت قرمز نشان داده می شد، بازی همانجا به اتمام می رسید. در پایان بازی آنها مالکیت توپ بیشتری داشتند اما موقعیت گل ها برای ما بود بنابراین دو گل به ثمر رساندیم، پیروز شدیم و از اینکه تیم خوبی را شکست داده ایم، خوشحالم."

نظرات 1 + ارسال نظر
میلادچلسی یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 23:20

چلسی عالی بود..حقش برد بود..شانس آوردن بازم6تای نشدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد