کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: نمی خواهم چلسی را ترک کنم؛ بازی کردن برای مورینیو مایه افتخار است

ادن هازارد می گوید که می خواهد در چلسی بماند - جایی که وی می تواند هر عنوانی را فتح کند.
این بازیکن بلژیکی نقشی کلیدی در صدر نشینی کنونی چلسی در لیگ برتر داشته است و به نظر می رسد که ژوزه مورینیو نیز برای دور کردن وی از علاقه باشگاه هایی چون پاریسن ژرمن قصد ارائه پیشنهادی جدید برای تمدید قراردادش را دارد.
  
این بازیکن 23 ساله در گفتگو با Sky Sports اظهار داشت: "من در یکی از بهترین باشگاه های دنیا هستم و می توانم تمام عناوین ممکن را فتح کنم چون تیم بسیار قدرتمندی داریم. نمی خواهم جدا شوم. فصل گذشته من اشتباهاتی مرتکب شدم اما ما [او و مورینیو] دوست هستیم. نه تنها در زمین فوتبال بلکه در خارج از آن نیز با هم صحبت می کنیم و او اعتماد به نفس زیادی به من می دهد و همیشه بازی کردن برای او مایه افتخار است."

دیگر تغییر نسبت به فصل گذشته، نقش هازارد است. او می گوید با خرید های تابستانی چون سسک فابرگاس و دیگو کوستا، او آزادی عمل بیشتری به دست آورده است و معتقد است که بازیکنانی چون فابرگاس و کوستا می توانند وی را به بازیکن بهتری تبدیل کنند.

"این فصل با فصل گذشته فرق دارد. من حالا آزادی بیشتری دارم چون به یاد می آورم که فصل گذشته در بسیاری از بازی ها یک، دو یا سه بازیکن در مقابل من قرار می گرفتند و حالا متفاوت است چرا که آنها باید مراقب سسک و کوستا نیز باشند و فقط من نیستم.

اگر من بخواهم که یکی از بهترین ها باشیم، پس نیاز دارم که در یکی از بهترین تیم ها بازی کنم. من به کمک نیاز دارم، به یک تیم خوب نیاز دارم و این چیزی است که من اینجا دارم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد