کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: ژانویه درباره تمدید قراردادم با سیتی تصمیم می گیرم

 هافبک سابق چلسی از حضور قرضی خود در منچسترسیتی راضی به نظر می رسد و می خواهد تا ژانویه درباره تمدید قرارداد قرضی اش تصمیم بگیرد.



مانوئل پیگرینی از حضور لمپارد راضی است و میخواهد قرار داد لمپارد را تمدید کند اما لمپارد هنوز تصمیم قطعی درباره تمدید قرار داد خود را نگرفت است.


 

 

فرانک لمپارد از دوره کوتاه قرضی خود در منچسترسیتی راضی به نظر می رسد. او در شش بازی که برای این تیم انجام داده است 4 گل به ثمر رسانده است که یکی از آن ها مقابل تیم سابقش چلسی بود. مانئول پیگرینی هم قبلاً از تمدید قرارداد قرضی لمپارد استقبال کرده بود.

لمپارد در مصاحبه با گفت: "وسوسه نمی تواند در زندگی حرفه ای من تاثیرگذار باشد. من تا 1 ژانویه اینجا هستم،  من روی این تمرکز کرده ام و باید ببینیم پس از آن چه اتفاقی رخ می دهد.

"من فقط به بازی ها توجه می کنم و سعی می کنم تا آنجا که می توانم خوب بازی کنم. "

لمپارد همچنین از هواداران و تماشاگران سیتی بخاطر استقبال گرم از او تشکر کرد و گفت: "من چند گل به ثمر رسانده ام و امیدوارم آن ها میل و اشتیاق من را ببیند. من فقط برای تمرین کردن و بالا بردن تعداد بازیکنان تیم به اینجا نیامده ام. مردم شاید اینگونه فکر کنند ولی این طور نیست.

"می خواهم نمایشی مثل همه دوران حرفه ایم داشته باشم. اگر تماشاگران و هواداران هم ببینند که من تمام تلاش خود را انجام می دهم آنوقت از من حمایت می کنند. "


منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد