کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

زلاتان: مورینیو با هوش ترین مربی است که من از نزدیک دیده ام

زلاتان ابراهیموویچ به صحبت در مورد مربی پیشین خود پرداخت



زلاتان ستاره باشگاه پاریسن ژرمن اذعان می کند که مورینیو با هوش ترین مربی بوده او تا به حال زیر نظرش کار کرده است.


  

این دو نفر در فصل 09-2008 موفق شدند اینتر را به مقام قهرمانی سری آ برسانند. بازیکن 33 که در باشگاه های مختلف و زیر نظر مربیان مختلف نظیر پپ گواردیولا کار کرده است می گوید: "هیچ یک از آن ها به مورینیو نزدیک نیست."

زلاتان به گاردین می گوید: "مورینیو خیلی با هوش است. او همیشه یک راه حلی دارد، می داند که چطور از یک بازیکن ممولی به طور 100 درصد بازی بگیرد. او باهوش ترین مربی است که من از نزدیک با وی کار کرده ام. او در زمینه انتخاب و چینش بازیکنان و استفاده از حداکثر توانایی های بازیکنان، باهوش ترین مربی است که می شناسم - بدون شک کنترل کردن و تأثیر گذاری مقطعی کلمه اشتباهی است."

با وجود 11 قهرمانی در لیگ های داخلی همراه با تیم هایی نظیر آژاکس، بارسلونا، اینتر و یا پاریسن ژرمن، زلاتان هم چنان نتوانسته با هیچ باشگاهی قهرمان لیگ قهرمانان شود.

او در این مورد گفت:  اگر به 15 سال قبل بازگردیم و پس از آن هرچه که دیده ام به واقعیت تبدیل شده است. هرکس که در مورد من بد می گفت، حالا حرف خود را می خورد (پس می گیرد). این غنیمت واقعی من است. من 23 عنوان جمعی به دست آورده ام، در پاریس تلاش می کنیم که قهرمان لیگ قهرمانان شویم، اما اگر این اتفاق رخ نداد من 23 مرتبه قهرمان شده ام، این از دید من در آینده باور نکردنی است، یک ماجراجویی شگفت انگیز."



منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد