کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاستا:دعوای مورینیو ودلبوسکه ربطی به من ندارد

دیگو کاستا که امروز به اردوی تیم ملی اسپانیا اضافه ش ترجیح داد تا وارد مشکلات پیش آمده بین مورینیو و دل بوسکه نشود.
به رغم تمام انتقادات ژوزه مورینیو از دعوت شدن کاستا به تیم ملی اسپانیا،در نهایت دل بوسکه این بازیکن برزیلی اسپانیایی را به تیم ملی دعوت کرد و او ساعاتی پیش برای حضور در اردوی تیم اسپانیا وارد این کشور شد.   
مهاجم این فصل چلسی در بدو ورود و در جمع خبرنگاران گفت:" ماه گذشته دچار مصدومیت شده بودم اما الان وضعیت بهتری دارم. روز به روز شرایط بدنی من بهتر می شود و دل بوسکه از تمام این جریانات مطلع بود.امیدوارم در این چند روز مشکلی برای من پیش نیاید و بتوانم مقابل اسلواکی و لوکزامبورگ به میدان بروم." 
کاستا در مورد مشکلات پیش آمده بین مورینیو و دل بوسکه چنین گفت:" نمی خواهم در این موضوع دخالت کنم.چیزی که بیش از همه می خواهم، موفقیت با تیم ملی اسپانیاست.تا این لحظه اوضاع در تیم ملی برای من خوب پیش نرفته و نتوانسته ام گلزنی کنم.موقعیت گل زیادی هم نصیب من نشده. تمام سعی من در این است که بتوانم اولین گل ملی خودم را به ثمر برسانم.از این بابت هیجان زیادی دارم."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد