کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو کوستا: آمادگی ام برای حضور در تیم ملی اسپانیا را من تعیین می کنم نه مورینیو

 فوق ستاره باشگاه چلسی انگلستان در صحبت هایی از آمادگی اش برای بازی در تیم ملی اسپانیا سخن گفت.




دیگو کاستا از شرایط بدنی خوبش سخن گفت: آماده بازی کردن برای تیم ملی هستم

 

دیگو کوستا آقای گل فعلی رقابت های لیگ جزیره پس از حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا پیرامون آخرین وضعیت آمادگی جسمانی اش سخن گفت:

"نمی خواهم در جایی بین تیم ملی و چلسی قرار بگیرم و باید بگویم که مورینیو هیچ صحبتی پیرامون عدم بازی در تیم ملی اسپانیا با من نکرده است. من تنها کسی هستم که درباره این موضوع تصمیم می گیرم و اگر احساس خوبی در روز مسابقه داشته باشم برای اسپانیا به میدان خواهم رفت.

"خوشحالم که از اعتماد سرمربی و کادر فنی تیم ملی  برخوردارم  و اگر مشکلی داشته باشم خیلی صریح به آن ها اعلام خواهم کرد. من در چند وقت اخیر مشکلاتی داشته ام و  دل بوسکه نیز  به خوبی می داند که در  ماه گذشته حتی در سه مسابقه در یک هفته نیز حضور داشته ام، اما  توانسته ام که با مشکلاتم کنار بیایم و حالا آماده بازی کردن هستم."


منبع: طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
ali.javan سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 13:25

khube hala mou ba inam laj kone ino ham az dast bdim

نه لج نمیکنه نگران نباش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد