کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید ویا: فابرگاس و سیلوا بهترین پاسورهایی هستند که در کنارشان بازی کرده ام

داوید ویا، مهاجم سابق تیم بارسلونا معتقد است که ژاوی هرناندز علی رغم تابستان آشفته ای که داشتند، اکنون در نیوکمپ خوشحال است.



 داوید ویا از هافبک چلسی تمجید کرد و او را یکی  از بهترین پاسورها خواند . فابرگاس تا کنون موفق شده برای هم تیمی هایش در چلسی 8 پاس گل ارسال کند

 

ویا که اکنون خود را آماده اولین دیدار با پیراهن تیم استرالیایی ملبورن سیتی می کند، تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا را وابسطه به تجربه دوست و هم تیمی سابق خود در فوتبال می داند.

داوید ویا در مصاحبه با Onda Cero اظهار داشت: "من خیلی با او صحبت کردم چرا که او دوستم است. حالا او مسن تر شده است و تجربه بیشتری دارد و می دانست که در این تابستان چه کار باید بکند. با توجه به اینکه او هنوز در بارسلونا حضور دارد، من بازی هایش را دنبال می کنم و او در بازی های معدودی به میدان می رود. من برای او خوشحالم، چرا که او خوشحال است."

ویا در مورد دیگر هم تیمی سابق اش، سسک فابرگاس نیز گفت: "هیچ شکی ندارم که او در چلسی به خوبی با دیگو کوستا هماهنگ خواهد شد، چرا که هر دو کیفیت فوق العاده ای دارند. وقتی که آنها متوجه شدند که هم تیم خواهند شد، من با هر دوی آنها در جام جهانی صحبت کردم.

من با فوتبالیست های فوق العاده زیادی بازی کرده ام اما بهترین بازیکنانی که توپ های نهایی را به من می رساندند، فابرگاس و داوید سیلوا بوده اند."



منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد