کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اینیستا: نگران گل نزدن کاستا نیستیم

اینیستا در نشست خبری پیش از بازی با اسلواکی اذعان داشت که کاستا در زمان مناسب برای اسپانیا گلزنی خواهد کرد و جای نگرانی نیست.



اندرس اینیستا در نشست خبری خود از کاستا حمایت کرد .


 

 

با خداحافظی ژابی آلونسو و ژاوی از تیم ملی اسپانیا، حالا اینیستا رهبر اول خط میانی لاروخا به حساب می آید. اسپانیایی که امشب به مصاف اسلواکی در مرحله مقدماتی یورو 2016 خواهد رفت.

اینیستا در نشست خبری پیش از این بازی گفت:" از بازیکنان اسلواکی "همشیک" و "وایس" را می شناسم. اسلواکی مانع سخت و دشواری است که سعی می کند با استفاده از دفاع و ضدحمله های سریعش ما را شکست دهد.این تیم بازیکنان خوبی دارد و از اینکه اینجا هستم خوشحالم. زمین ورزشگاه هم کوچک است البته جای نگرانی نیست."

اینیستا در مورد شرایط پیکه و دیگو کاستا عنوان داشت:" پیکه وضعیت خوبی دارد. شرایط او نرمال است. او تمرینات خوبی داشته و یک بازیکن مهم و حیاتی برای اسپانیا به حساب می آید.به اندازه کافی هم استراحت داشته و آماده بازی است.

در مورد کاستا هم باید بگویم که نگران گل نزدن او نیستیم. مطمئنم که به وقتش برای ما گلزنی خواهد کرد. او برای باشگاهش هر هفته بازی کی کند اما برای تیم ملی ممکن است هر چند ماه یکبار به میدان برود. شرایط او هم خوب است."

 اینیستا در مورد بازی 101 خود برای تیم ملی نیز گفت:" بازی صدم من یک بازی غم انگیز مقابل استرالیا بود. دیداری تشریفاتی در جام جهانی. اما حالا فضا به کل عوض شده و برای بازی در تیم ملی،هیجان و انگیزه بالایی دارم.هدف ما رسیدن به یورو 2016 است."


منبع: ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد