کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: دو بار پیشنهاد پی اس جی را رد کردم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، فاش کرد که تاکنون دو بار پیشنهاد باشگاه پاریس سنت ژرمن را رد کرده است.



آقای خاص بعد از سه سال حضور در رئال مادرید، در تابستان گذشته بار دیگر هدایت چلسی را برعهده گرفت. او اکنون فاش کرد که لئوناردو، مدیر ورزشی سابق پی اس جی، علاقه زیادی برای به خدمت گرفتن او داشت اما او دو بار پیشنهاد باشگاه پاریسی را رد کرد.


 

او به تله فوت گفت:" من انتخاب اول لئوناردو بودم اما دو بار به پاریس سنت ژرمن پاسخ منفی دادم."
پاریسی ها در این فصل نتایج چندان رضایت بخشی نگرفتند و به همین دلیل، لورن بلان با انتقادهای زیادی روبرو است اما مورینیو معتقد است که این تیم می تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود.
" پاریس سنت ژرمن می تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود. دیدار چلسی- پاریس سنت ژرمن در فینال فوق العاده خواهد بود. پی اس جی مربی خوبی دارد. بلان مربی خیلی خوبی است."
از مدت ها پیش شایعات زیادی در مورد حضور مورینیو روی نیمکت تیم ملی پرتغال به گوش می رسد اما او تاکید کرد عجله ای برای نشستن روی نیکت سلسائو ندارد.
" هدایت پرتغال؟ همه منتظر هستند. من در نیمه دوران مربیگری ام هستم. هنوز 15 سال دیگر باقی مانده است."



منبع: ورزش سه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد