کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو کوستا: ناکامی در به ثمر رساندن گل اول برای اسپانیا، آزارم می داد

دیگو کوستا، مهاجم 25 ساله تیم چلسی سرانجام پس از 25 ضربه و 514 دقیقه بازی کردن برای اسپانیا، موفق به گلزنی شد.



تاکنون هیچ مهاجمی در تاریخ اسپانیا انقدر دیر گلزنی نکرده بود.


 

بنا به گزارش AS، کوستا اذعان کرد که فشار روی او قبل از دیدار با لوکزامبورگ، کم کم باعث آزارش می شده است. در پایان بازی او در گفتگو با TVE عنوان کرد: "این مرا اذیت می کرد. این مسئله روی ذهن من بازی می کرد و شکست هفته گذشته تیم نیز واقعاً اذیت کننده بود. این گل یک جان تازه به من بخشید."

گل: "توپ تغییر مسیر داد و به من رسید و من تنها باید آن را وارد دروازه می کردم."

دل بوسکه: "من باید از مربی به خاطر حمایتش تشکر کنم. با هر بازی او فرصتی تازه به من می داد."



منبع:طرفداری


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد