کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دل بوسکه: کوستا کمی عصبی بود اما همه می خواستند که او گلزنی کند

 ویسنته دل بوسکه بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل لوکزامبورگ، از گلزنی دیگو کوستا برای اسپانیا ابراز خوشحالی کرد.



دیگو کاستا بلاخره توانست برای اسپانیا گل زنی کند.


 

 


بنا به گزارش AS، سرمربی لاروخا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "همه ما می خواستیم تا کوستا گلزنی کند. ما همیشه از حرکات او راضی بودیم و او نیز خوب کار می کرد. او در آینده بسیار مهم خواهد بود. همه می خواستند که گلزنی کنند و او خیلی خوب با آلکاسر هماهنگ شده بود. در بین دو نیمه من به دیگو گفتم که باید آرام باشد. او کمی عصبی بود، خوشحال نبود و نمی توانست راه حلی پیدا کند. وقتی بازیکنی به شدت مشتاق باشد، همیشه خوب است."

در این دیدار همچنین شاهد حضور داوید دخیا به جای ایکر کاسیاس بودیم که به خاطر اشتباهش مقابل اسلواکی مورد انتقاد قرار گرفته بود. دل بوسکه در این مورد نیز گفت: "ما برای این تغییر برنامه ریزی کرده بودیم و می خواستیم به آرامی این تحولات را ایجاد کنیم تا هر دوی آنها به بازی کردن عادت کنند. ما می خواهیم آنها کم کم با هم آشنا شوند، هم ایکر و هم داوید."

دخیا یکی از چهره های جدید تیم بود، در حالیکه خوان برنات در اولین بازی ملی خود موفق شد با پاس رودریگو مورنو که او نیز اولین بازی خود را تجربه می کرد، گلزنی کند. دل بوسکه در این رابطه افزود:

"ما در این رقابت ها پیشرفت می کنیم. 30 بازیکن وجود دارد که ما بسته به آمادگی جسمانی آنها، می توانیم دعوتشان کنیم. ما باید بیشتر حمله می کردیم و در نیمه دوم به سرعت بیشتری نیاز داشتیم. نیمه دوم زرق و برق کمتری داشت اما همچنان مؤثر بود. بازی برای تماشاگران آرام تر و بد منظره تر شده بود. تاکتیک های ما نسبت به بازی قبلی بسیار متفاوت بود. حالا ما باید به جمع کردن امتیازات ادامه دهیم و روش بازی خود را بهبود بخشیم."



منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد