کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی برترین تیم لیگ فوتبال انگلیس لقب گرفت

با گذشت هفت هفته از رقابت‌های لیگ فوتبال انگلیس تیم چلسی عنوان بهترین تیم این لیگ را به خود اختصاص داد.



چلسی با عملکرد فوق العاده خود رقیبانش را پشت سر گذاشت و عنوان بهترین تیم را به خود اختصاص داد.


 

 


تیم چلسی هم اکنون با پشت سر گذاشتن منچستر سیتی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما آمارهای جدید نشان می‌دهد شاخص عملکرد بازیکنان این تیم در نیم فصل 2014- 2015 بالاتر از دیگر رقیبان در لیگ جزیره بود و به همین دلیل چلسی برترین تیم نیم فصل هم لقب گرفت.

عملکرد دیگو کاستا به تنهایی تاثیر بسیاری در بالا رفتن امتیازات چلسی داشته است.

چلسی در هفت بازی انجام شده این فصل پیروز شش مسابقه بوده است و با حداکثر امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم غرب لندنی از فصل 2009 – 2010 تاکنون موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر نشده اما این فصل عزم خود را برای رسیدن به این افتخار جزم کرده است.



منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 21:29

اصلا یاهو نمیاد ولی پیدا میکنم برات میذارم تو قسمت نظرات راستی حسین تو کدوم سایته؟

به ایمیلت فرستادم

سهیل پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 10:36

داداش سعید فک کنم منو میشناسی ممنون بابت پستات

سلام سهیل جان . بله که میشناسم . خوشحالم که اومدی . دلم واست تنگ شده بود داداش . راستی من تو یه سایت دیگه حسین رو پیدا کردم . مدیر سایت قبلیمون . یادته؟؟؟ بهم تبریک گفت پیروزی چلسی رو بعد گفت فک نمیکنم من رو یادت بیاد . اما من شناختمش.
ایمیلش رو داری؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد