کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: جزو 5 بازیکن برتر دنیا نیستم

ادن هازارد، ستاره چلسی، تاکید کرد که نمی توان او را یکی از 5 بازیکن برتر دنیا دانست اما معتقد است که می تواند به این جایگاه برسد.


هازارد معتقد است برای اینکه به سطح بازیکنان برتر دنیا برسد باید بیش تر تلاش کند.
  

هازارد فصل گذشته در همه رقابت ها 17 گل برای چلسی به ثمر رساند و یکی از عوامل نتایج درخشان این تیم در فصل جاری بود. اما او معتقد است برای اینکه بتواند به سطح بازیکنانی مانند لیونل مسی و کریس رونالدو برسد، باید بیش از این تلاش کند.
او به خبرنگاران گفت:" من هنوز یکی از 5 بازیکن برتر دنیا نیستم. شاید به این جایگاه نزدیک باشم اما هنوز باید روی بعضی جنبه های بازی ام کار کنم. تنهادر صورتی می توانید در این جمع قرار بگیرید که در بازی های بزرگ سرنوشت ساز باشد. من کم کم دارم این کار را می کنم؛ مانند دیدار مقابل منچستریونایتد و آرسنال.
چه بازیکنانی بهتر از من هستند؟ رونالدو و مسی دو بازیکن فرازمینی اند. زلاتان، ریبری و روبن هم بهتر هستند. آنها تقریبا در هر دیدار سرنوشت ساز می شوند. من در جام جهانی چندان خوب نبودم؛ البته بد هم نبودم. هواداران بلژیک انتظار دارند من در هر بازی سرنوشت ساز باشم؛ همان کاری که مسی برای آرژانتین می کند. نباید فراموش کنید که این اولین جام جهانی من بود و در دو بازی سرنوشت ساز بودم."
هازارد همچنین در مورد شایعه پیوستنش به پاری سن ژرمن گفت:" من همیشه این را به طور واضح اعلام کرده ام. از بودن در چلسی راضی هستم. هر هفته این را در مورد پاری سن ژرمن تکرار می کنم. آنها تیم بزرگی هستند اما سطح لیگ شان پایین تر است. نمی خواهم به فرانسه برگردم زیرا من در آنجا به هر افتخاری که ممکن بود دست پیدا کردم؛ قهرمانی لیگ، جام حذفی، بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان."



منبع: ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد