کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کارلو آنچلوتی: زمانی‌ برای فکر کردن به مورینیو نداشتم

کارلو آنچلوتی در حاشیه مراسمی که برای بزرگداشت دهمین قهرمانی رئال مادرید در چمپیونزلیگ تدارک دیده شده بود، در مورد موارد زیر صحبت کرد که صحبت‌های وی را به نقل از AS با هم می‌‌خوانیم.
 رسیدن به دهمین قهرمانی چیزی که مورینیو به آن نرسید:  

زمانی‌ برای فکر کردن به مورینیو نداشتم. هیچگاه انجام دادن کار‌ها بهتر از وی برای من یک انگیزه نبوده است. هر کسی‌ تلاش می‌‌کند در کارش بهترین باشد. گاهی‌ اوقات کار‌ها آنطور که می‌‌خواهید پیش نمی‌‌رود. من موارد زیادی داشتم که به آن فکر کنم. پس از بردن چمپیونزلیگ، تنها چیزی که می‌‌خواستم این بود که هواداران جشن بگیرند.

گل راموس: 

احساس کردم که ما تیم برتر هستیم و تحرک بازی را به طور کامل تغییر داد. وقتی‌ در سال ۲۰۰۵ بازی ۳-۰ را باختم، انگیزه من تغییر کرد. همین احساس لیسبون در استانبول هم وجود داشت. پس از آن گل احساس کردم که می‌‌شود این جام را گرفت.

آینده ایکر:

ما الان کجاییم؟ آیا اینجا یک کنفرانس خبری دیگر است؟ صحبت‌ها در مورد دروازه بانی‌ به پایان رسیده است. آینده کاسیاس زمانی‌ که به پایان می‌‌رسد که بازی خود را اینجا به اتمام برساند. این گرده همائی برای جامی است که ما بردیم. آینده کاسیاس همان آینده آمانسیو، خنتو، هیرو و سانچز است. او آینده باشگاه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد