کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آزارد: انتقادات مورینیو من را قوی تر کرد

ادن آزارد، هافبک چلسی مدعی شد که انتقادات مورینیو از او باعث می‌شود که بیشتر بتواند استعدادش را در چلسی به نمایش بگذارد.
مورینیو در گذشته چندین بار از عملکرد آزارد انتقاد کرده بود و از حضور او در کارهای دفاعی ابراز نارضایتی کرده بود.   با این حال، آزارد عنوان کرد که مشکلی بین او و مورینیو وجود ندارد و سرمربی پرتغالی به او کمک می‌کند استعدادش را به نمایش بگذارد.

او در مصاحبه با Sport foot گفت:" احترام زیادی برای او قائلم. او بهترین مربی جهان است و به من اطمینان خاطر زیادی می‌دهد. حتی بعد از یک بازی ضعیف، او باز هم من را فیکس می‌کند. کمی با کنایه حرف می‌زند، مثلا می‌گوید که امروز با 10 نفر بازی کردیم ولی همانجا این بحث تمام می‌شود. او من را تنها می‌گذارد و به سراغم نمی‌آید. این اولین بار است که چنین تجربه ای با یک سرمربی داشته ام. بقیه سعی داشتند که از من محافظت کنند. او واقعا می‌‌خواهد که پتانسیل من به معرض نمایش در بیاید و هر کاری برایش می‌کند."

آزارد ادامه داد:" اولین تمرین در تو آسیایی با او را به خاطر دارم. او من را دو یا سه بار کشت و من پیش خودم گفتم: "باشه، این سبک مورینیو است". وقتی به چشمان شما نگاه می‌کند، شما حس می‌کنید که هدف قرار گرفته اید و اصلا احساس خوبی نخواهید داشت. اگر صد در صد تلاشتان را انجام ندهید، می‌دانید که او دست از سر شما برنخواهد داشت. در رختکن، یک کل کل کنایه ای وجود ارد ولی در همانجا می‌ماند و خارج نمی‌شود. خنده دار است ، البته تا وقتی که منظورش شما نباشید."

منبع:شفقنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد