کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ونگر: فاصله مان با چلسی زیاد است اما برای قهرمانی می جنگیم

توپچی ها در حال حاضر با 10 امتیاز از 7 دیدار، در رتبه هشتم لیگ برتر قرار دارند؛ در حالی که چلسی با 19 امتیاز، صدرنشین است
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، اعلام کرد که تیمش می خواهد برای قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر با چلسی و منچسترسیتی رقابت کند اما می داند که کار دشواری در پیش دارند.  
توپچی ها در حال حاضر با 10 امتیاز از 7 دیدار، در رتبه هشتم لیگ برتر قرار دارند؛ در حالی که چلسی با 19 امتیاز، صدرنشین است. ونگر تایید کرد جبران فاصله ای که آبی ها ایجاد کرده اند، راحت نیست اما تاکید کرد که برای رسیدن به هدف شان خواهند جنگید.

او گفت:" اختلاف زیادی است، 9 امتیاز پس از 7 بازی. کاملا موافقم ولی چیزی تمام نشده است. فکر می‌کنم هر چه جلوتر برویم، سیتی کامل بودنش را بیشتر نشان خواهد داد. سیتی تیم هجومی تری است. دفاع چلسی قوی تر است و سخت است که بگوییم کدامشان بالاتر قرار خواهند گرفت ولی چیزی که ما می‌خواهیم این است که در کنار آنها برای قهرمانی بجنگیم."
سرمربی فرانسوی همچنین در مورد انتقادها از او در مورد نداشتن تاکتیک مناسب در دیدار با چلسی، گفت:" این یک انتقاد قدیمی مضحک است. واقعا نمی‌فهمم که پلن A یا پلن B یا پلن C ، چه چیزهایی هستند. این چیزها مربوط به سال‌ها پیش است. من بازی با چلسی را دوباره تماشا کردم و فکر می‌کنم مشکل تیم ما این بود که از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و اختلاف بین دو تیم واقعا کم بود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد