کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نیل وارناک: مورینیو بهترین مربی موجود است

سرمربی تیم کریستال پالاس رقیب روز شنبه‌ی خود را با برایان کلوگ سرمربی افسانه‌ای ناتینگام فارست مقایسه می‌کند و عقیده دارد که آبی‌ها می‌توانند این فصل «شکست‌ناپذیران» آرسنال را تکرار کنند.

دو تیم چلسی و کریستال پالاس روز شنبه در ورزشگاه سلهرست پارک برابر هم قرار می‌گیرند. نیل وارناک سرمربی کریستال پالاس شباهت‌هایی را بین حریفش و برایان کلوگ سرمربی سابق ناتینگام فارست می‌بیند؛ کلوگ کسی بود که دو جام اروپایی پیاپی را برای تیمش به ارمغان آورد.  

 

«فکر می‌کنم او بهترین مربی موجود است، همیشه همین‌طور فکر می‌کرده‌ام. او برای شما [اصحاب رسانه] هم فوق‌العاده است، همیشه یک نقل قول دارد. وقتی به صحنه آمد یک آقای خوشتیپ هم بود. او در خریدها هم خوب عمل کرده. فصل قبل هم اگر در ژانویه یک مهاجم می‌خریدند، قهرمان لیگ می‌بودند. او مربی خوبی‌ست، مربی محبوب بازیکن‌ها ست. مطمئن ام در طول 12 ماه گذشته چیزهایی هم گفته که شاید بعداً پشیمان شده باشد، اما او این‌جوری است. او واقعاً نزدیک‌ترین فرد به کلوگی است. از نظر تاکتیکی، وقتی کار به بازی‌های سخت برسد، او خودش را نشان می‌دهد.»

 

وارناک همچنین عقیده دارد که چلسی می‌تواند «شکست‌ناپذیران» آرسنال در فصل 04-2003 را تکرار کند، فصلی که آرسنالی‌ها بدون یک شکست قهرمانی را به‌دست آوردند. «فکر می‌کنم این امکان‌پذیر است. وقتی به تیم آرسنالی که آن کار را انجام داد نگاه می‌کنم، آن‌ها نزدیک‌ترین تیم به آن هستند. آن‌ها در همه‌جا استحکام دارند. ضعف‌های زیادی در تیم آن‌ها وجود ندارد.»


منبع:آی اسپورت

نظرات 3 + ارسال نظر
Saeed m.h جمعه 25 مهر 1393 ساعت 00:00

مرسی سهیل جان . پاسخ سوالت رو به ایمیلت میفرستم

سهیل پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 21:32

سعید ایمیلش
fchossein11@yahoo.com

سهیل پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 21:31

مورینیو نابغس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد