کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کومان و پله، مربی و بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس

 سازمان لیگ برتر انگلیس، رونالدو کومان و گراتزیانو پله را به عنوان بهترین های ماه فوتبال جزیره انتخاب کرد.



گراتزیانو پله که دوشنبه شب در اولین بازی ملی خود برای ایتالیا، اولین گل ملی را هم به ثمر رساند این جایزه را از سایر بازیکنان ربود.

 

 


به گزارش وب سایت باشگاه ساوتهمپتون، گراتزیانو پله پس از دریافت این جایزه به خبرنگار باشگاه گفت:

"بسیار خوشحالم. به طور کلی بابت آن چه که در سالهای اخیر انجام داده ام، خوشحالم. من لحظات زیبایی در دوران ورزشی ام داشته ام اما حالا در سطحی بالاتر بازی می کنم و کارهایی را انجام می دهم که مدتها برای رسیدن به آن تلاش کردم.  البته برای من، هنوز کافی نیست. این تازه شروع کار است. علاقه ندارم با خودم بگویم که به حد کافی خوب شده ام. دوست دارم بهتر و بهتر شوم. ما باید به مسیر خود ادامه دهیم اما در حال حاضر، می توانیم از این لحظات لذت ببریم."

"زمانی که به اردوی تیم ملی ایتالیا رفتم، وضعیت خوبی نداشتم زیرا در ساوتهمپتون بازی را باخته بودیم و من به شکست علاقه ای ندارم. حالا باید بازی را ببریم و من بهترین تلاشم را برای تحقق این امر می کنم. در خانه به مصاف ساندرلند می رویم که تیم خوبی است، اما هیچ بهانه ای وجود ندارد و باید همه امتیازات را مال خود کنیم."




منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد