کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شورله: مورینیو از من توقع دارد مثل زمان جام جهانی باشم

مهاجم آلمانی تیم فوتبال چلسی انگلیس برای جلب رضایت آقای خاص می‌خواهد مثل مسابقات برزیل ۲۰۱۴ آماده باشد.



اندره شورله یکی از اعضای تاثیرگذار تیم ملی آلمان در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل بود.



شورله در ترکیب اولیه ژرمن‌ها اصولا قرار نمی‌گرفت اما در ادامه مسابقات با نظر «یواخیم لو»، سرمربی ژرمن‌ها به ترکیب اضافه می‌شد و جریان بازی را به سود تیمش متحول می‌کرد.


به این ترتیب حتی در فینال جام جهانی توانست به ماریو گوتسه، پاس گلی دهد که منجر به قهرمانی تیم کشورش شود.


ستاره 23 ساله در جدید‌ترین مصاحبه‌اش اظهار داشته ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی معروف به آقای خاص، خواهان رسیدن به شرایط آمادگی هنگام جام جهانی است.

شورله گفت: مورینیو از من می‌خواهد همانگونه که  در جام جهانی برای آلمان بازی می‌کردم، برای چلسی عمل کنم. به نظر او من اگر مثل زمان جام جهانی کاملا آماده باشم، به چلسی بسیار کمک می‌کنم.

وی ادامه داد: اکنون تمام تلاشم این است بیشتر و بهتر تمرین کنم. از نظر جسمانی به اوج آمادگی برسم و از نظر روانی هم شرایط مطلوب زمان جام جهانی را کسب کنم.




منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد