کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو صحبت‌های روی کین را به تمسخر گرفت

در بازی ماه گذشته‌ی چلسی و استون‌ویلا که با برتری 0-3 آبی‌ها همراه بود، مورینیو پیش از اتمام بازی قصد داشت با کادر فنی تیم حریف دست بدهد و کمک‌مربی تیم ملی جمهوری ایرلند از این بابت به‌شدت او را مورد انتقاد قرار داده بود.



مورینیو در این بازی قبل از اینکه وقت بازی تمام شود به سوی نیمکت استون ویلا رفت تا با پل لمبرت و روی کین  دست بدهد اما هیچ یک از این دو نفر با مورینیو دست نداد.



 

 

 روی کین دستیار پل لمبرت در تیم استون ویلا و کمک‌مربی تیم ملی جمهوری ایرلند به این خاطر که ژوزه مورینیو قصد داشت پیش از سوت پایان بازی ـ که به پیروزی 0-3 چلسی منجر شد ـ با کادر فنی استون‌ویلا دست بدهد، به‌شدت از او انتقاد کرده و او را «مایه‌ی ننگ» نامیده بود.  روی کین و پل لمبرت دست مورینیو را پس زدند و سپس از او به خاطر این کارش انتقاد کردند. با این حال سرمربی آبی‌ها تاکید می‌کند که از کارش پشیمان نیست.
 
مورینیو در گفتگو با خبرنگاران پوزخندی زد و گفت: «قبل از هر چیز می‌خواهم بگویم از نظرات آن‌ها بسیار سپاس‌گزار ام. فکر می‌کنم آن‌ها دو نمونه از انسان‌های مودب و بافرهنگ هستند و از آن‌جایی که من یک آدم فروتن هستم که سعی می‌کنم هر روز و در هر تجربه‌ای چیز یاد بگیرم، از نظرات آن‌ها قدردانی می‌کنم.» او در پاسخ به این سوال که آیا باز هم سعی خواهد کرد پیش از سوت پایان بازی با مربیان حریف دست بدهد، گفت: «بله».



منبع: ای اسپورت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد