کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سسک فابرگاس: صحبت از شکست ناپذیری ما خنده دار است

پس از پیروزی ۲-۱ برابر کریستال پالاس شاگردان خوزه مورینیو به شکست ناپذیری خود ادامه می‌‌دهند اما سسک فابرگاس زننده یکی‌ از گل‌ها برابر پالاس می‌‌گوید که فکر نمی‌‌کند
این تیم بتواند مانند آرسنال سال ۲۰۰۳ بدون شکست رقابت‌ها را به پایان ببرد. به گزارش اسکای اسپورتز، هافبک اسپانیایی باشگاه چلسی می‌‌گوید:"این یک شوخی‌ است.
  فکر می‌‌کنم تنها آرسنال ۲۰۰۳ قادر به انجام این کار بود. من مدت کمی‌ عضو آن گروه بودم که در آخر به آنها اضافه شدم اما آن تیم کلاس متفاوتی داشت. فکر نمی‌‌کنم که به سطح آنها رسیده باشیم اما ما از تیمی بسیار جوان، با استعداد و قوی تشکیل شده ایم. امیدوارم که در آخر فصل بتوانیم قهرمان شویم."

فابرگاس سپس به ستایش از عزم جزم، تطابق پذیری و درخشش فردی چلسی پرداخت و در مورد نیمه دوم دیدار با پالاس گفت:"نمی‌ گویم که نیمه دوم خیال خود را راحت کرده بود اما نیمه دوم خوبی‌ داشتیم مخصوصاً پس از آنکه آنها ۱۰ نفره شده اند و تعداد نفرات دو تیم برابر شد. کمی‌ در دقایق ابتدایی مشکل داشتیم اما خدا را شکر گل اسکار به ما کمک کرد که از فشار بیرون بیاییم. پس از آن در نیمه دوم بازی متفاوتی داشتیم. زمانی‌ که پس از اخراج یار ما، یار آنها هم اخراج شد، بازی به تعادل کشیده شد اما همانطور که گفتم عملکرد خوبی‌ داشتیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد