کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: سبک بازی چلسی فوق‌العاده است

سسک فابرگاس، هافبک چلسی عنوان کرد که از اینکه چلسی در فاز هجومی عملکرد خوبی دارد، بیشتر افتخار می‌کند تا ثبت آمار شخصی و زدن گل یا دادن پاس گل .



سسک فابرگاس از سبک بازی چلسی تمجید کرد.


 

 


فابرگاس اولین گلش با پیراهن چلسی در لیگ برتر را در پیروزی 2-1 مقابل کریستال پالاس به ثمر رساند و همچنین در طول فصل، 7 پاس گل به هم تیمی هایش داده است. او همچنین یکی از عوامل اصلی نمایش های خوب چلسی درا ین فصل بوده ولی عنوان کرد که از اینکه چلسی خوب بازی می‌کند، بیشتر لذت می‌برد.

او گفت:" من این سبک فوتبال را دوست دارم، ادن و اسکار هم همینطور. ما سه نفر به خوبی با هم مرتبط شده ایم و کیفیت بالایی نشان داده ایم. حالا بیشتر در عمق خط هافبک بازی می‌کنم و شاید پنج یا شش بازی، بدون دادن پاس گل یا زدن گل بگذرانم، و بیشتر به کار تیمی افتخار می‌کنم. نظمی که نشان دادیم و این که پس از اخراج، به خوبی مرتب شدیم. من این را به چیز‌هایی که مردم راجع به آن صحبت می‌کنند، ترجیح می‌دهم. نیمه ی دوم وقتی بازی 10 مقابل 10 شد خیلی خوب کار کردیم. در چند دقیقه ابتدایی آن خوب نبودیم ولی اسکار گل بسیار زیبایی زد که به ما کمک کرد، نمایش مستحکم تری ارائه دهیم."



منبع: ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد