کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: کاستا به بازی بعدی اسپانیا می رسد!/ تعنه جدید مورینیو به دلبوسکه

کاستا در بازی دیروز چلسی مقابل کریستال پالاس غایب بود و به گفته مورینیو، برای بازی با ماریبور در لیگ قهرمانان نیز آماده بازی نخواهد شد.



ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، اعلام کرد که زمان بازگشت دیه گو کاستا، مهاجم اسپانیایی تیمش، مشخص نیست.



 

 


مورینیو در نشست خبری پس از بازی با پالاس، بصورت طعنه آمیز گفت که مطمئنا او برای بازی بعدی اسپانیا آماده بازی خواهد شد. این مربی پیش از این، از احتمال بازگشت مصدومیت کاستا در صورت حضور او در بازی های اسپانیا در مقدماتی یورو 2016 خبر داده بود و حالا این امر اتفاق افتاده است.

مورینیو پس از برتری 2-1 تیمش بر کریستال پالاس گفت:" تنها چیزی که می توانم بگویم این است که کاستا پس از بازی مقابل آرسنال به اردوی تیم اسپانیا رفت و پس از انجام دو بازی سنگین مقابل اسلواکی و لوکزامبورگ، با شرایط بدی به تیم ما برگشت.

او امروز غایب بود، در مقابل ماریبور هم نمی تواند بازی کند و اصولا نمی دانم چه زمانی برای ما به میدان خواهد رفت؟ ولی بدون شک برای بازی بعدی اسپانیادر ماه نوامبر آماده بازی خواهد شد."

وقتی از مورینیو در مورد اینکه آیا با پزشکان اسپانیا در مورد مصدومیت کاستا صحبت کرده است گفت:" برای چه باید زنگ بزنم؟ که پول تلفن اضافه پرداخت کنم؟ کاستا هر زمان که بازی ملی نداشته باشد، برای من بازی خواهد کرد."




منبع: ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد