کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: زود است از قهرمانی حرف بزنیم/ این چلسی بهتر از فصل قبل بازی می‌کند

اقای خاص لیگ برتر انگلیس هر چند مقابل حریف هفته هشتم لیگ برتری خود بردی دیگر کسب کرد اما از قهرمانی چلسی حرفی نمی‌زند.



روز گذشته تیم فوتبال چلسی موفق شد 2 بر یک کریستال‌پالاس را در لیگ برتر انگلیس شکست دهد. این برد در اصل هفتمین پیروزی فصل جاری استمفوردبریجی‌ها در فصل جاری بود.


 

 


ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی معروف به آقای خاص بعد از این نتیجه اظهار داشت: در لیگ برتر با این نتیجه، یک برد دیگر کسب کردیم اما هنوز صحبت از قهرمانی بسیار زود است. تا کسب جام راهی طولانی باقی مانده است. اگر این نتیجه را در لیگی دیگر با ماهیتی متفاوت کسب می‌کردیم، شاید می‌توانستم بگویم که به مقام قهرمانی خواهیم رسید ولی در لیگ برتر انگلیس فقط یک چیز می‌توانم بگویم. این که می‌توانیم صاحب جام شویم.

وی ادامه داد: در لیگ انگلیس کار واقعا سخت است. همه تلاش چلسی این است که در مسیر قهرمانی حرکت کند. البته تیم‌‌های خوب زیادی حضور دارند که سختی‌های زیادی را هم ایجاد می‌کنند. به همین خاطر است که می‌گویم راهی طولانی و طاقت‌فرسا پیش روی ما است.

مورینیو همچنین عنوان کرد: نسبت به فصل قبل تیمی بهتر در اختیار داریم. در تیم شور و انگیزه بیشتری دیده می‌شود. این شور و هیجان به خاطر فضایی نیست که با حضور تاز‌ه‌واردهایی مثل فابرگاس و دیگو کاستا به وجود‌ آورده‌ایم زیرا امروز مقابل کریستال پالاس یکی از آنها در زمین حضور نداشت اما چلسی فوق‌العاده خوب کار کرد.

او تصریح کرد: شور و هیجان چلسی برآمده از انگیزه همه بازیکنان است که از وجودش در تیم بسیار خوشحال هستم.




منبع: خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد