کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: می‌توانیم رکوردشکنی کنیم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که تیمش باحفظ روند خوبش می‌تواند رکورد فصل 05-2004 را بشکاند.



jose mourinho 


یک دهه پیش، چلسی پس از 50 سال موفق شد با 95 امتیاز قهرمان لیگ برتر شود و فصل بعد نیز موفق شد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.


 

 


 حال با گذشت 10 سال، شاگردان مورینیو بار دیگر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و از 8 بازی خود، در 7 بازی موفق به کسب پیروزی شده اند. با وجود اینکه مورینیو مصر است که هنوز راه طولانی تا پایان پیش روی آنهاست، عنوان کرد که تیمش می‌تواند رکورد شکنی کند.

او در مصاحبه با ESPN گفت:" در حال رسیدن به سطح بالایی هستیم. سال اول حضور من در اینجا، یک تیم پخته، باهوش، کامل و با ثبات داشتیم. پارسال تیم من خام بود و نتوانستیم در بعضی دقایق بازی ها، عملکرد مناسبی داشته باشیم، بنابراین به سختی تلاش کردیم، تلاش کردیم و کردیم تا به اینجا رسیدیم که بسیار خوشحال هم هستم. تیم بی نقصی نیستیم و هنوز راه زیادی تا پایان باقی مانده ولی از خیلی جهات نسبت به سال گذشته بهتر شده ایم."

مورینیو سپس راجع به اضافه شدن فابرگاس و کاستا گفت:" بسیاری می‌گویند که با حضور دیگو کاستا و سسک فابرگاس، تیم ما پیشرفت خوبی داشته است.درست است و حقیقت دارد ولی در همین حال، از لحاظ تیمی پیشرفت بزرگی داشته ایم. این برای گروه بازیکنان خوب است. و البته کسب پیروزی در غیاب بازیکنی که بیشترین گل را برایمان به ثمر رسانده (دیگو کاستا)، چیزهای زیادی برای گفتن باقی می‌گذارد."



منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد