کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کنفرانس خبری مورینیو پیش از بازی با ماریبور

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم چلسی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل ماریبور اسلوونی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.
بنا به گزارش سایت UEFA، مورینیو گفت: "من به منچستر یونایتد فکر نمی کنم. بلکه به ماریبور فکر می کنم. به بازیکنان استراحت نخواهم داد.   ما باید در مورد این بازی فکر کنیم، نه دیدار در اسلوونی. بله، پیروزی در این دیدار مهم است. صعود از این گروه کار آسانی نیست. اسپورتینگ تیم خوبی است و بهتر و بهتر بازی می کند. شالکه تیم خوبی است و اکنون روبرتو هدایت آنها را به عهده دارد، و انگیزه شان بالا است. آنها تیم های خطرناکی هستند.

ماریبور در این فصل هشت بازی در چمپیونزلیگ برگزار کرده و شکست نخورده است. مقابل سلتیک - نباخت. مقابل اسپورتینگ - نباخت. مقابل شالکه در آلمان - نباخت. وقتی آنها را مطالعه می کردم، متوجه شدم که چرا شکست نخورده اند.

بنابراین ما 4 امتیاز داریم. این بد نیست. اما از این سه بازی به هفت امتیاز دیگر نیاز داریم. نه برای صعود، چون با 7 امتیاز فاصله زیادی با صعود دارید، اما این تعداد امتیاز برای دیدار های برگشت کمی به شما ثبات می دهد.

من تنها یک چالش دارم: و آن پیروزی در مقابل ماریبور است. من به آنچه که در پیش داریم فکر می کنم. فکر می کنم تمام تیم های انگلیسی حاضر در چمپیونزلیگ کار سختی خواهند داشت، به خصوص وقتی که مرحله حذفی این رقابت ها آغاز شود - امیدوارم هر چهار تیم در آن مرحله حاضر باشند - در آن مرحله همه تیم های انگلیسی عواقب برنامه زمستانی خود را خواهند دید. تیم های آلمانی و اسپانیایی از تعطیلات زمستانی بازخواهند گشت و بدین ترتیب برای رقابت کردن در شرایط بسیار بهتری خواهند بود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد