کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروگبا: کاستا مثل من اهل پا پس کشیدن نیست

دیدیه دروگبا، مهاجم و اسطوره باشگاه چلسی با تمجید از دیگو کاستا، گفت: کاستا گلزن قهاری است و از نظر سبک بازی شبیه من توپ می زند.



دیدیه دروگبا مهاجم سرشناس چلسی و تیم ملی ساح عاج در مورد فصل پیش رو و اتفاقات روز باشگاه چلسی صحبت کرد.


 

 


دروگبا گفت: 8 بازی و 22 امتیاز نشان از شروع خوب ما در لیگ برتر را دارد.  تنها در برابر من سیتی امتیاز کامل را کسب نکردیم و اگه این اتفاق رخ می داد عالی می شد.بی شک در ادامه لیگ هم این نمایش را ادامه خواهیم داد و برای رسیدن به قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.


 

وی در مورد لیگ قهرمانان گفت: در فصل گذشته مجموعه چلسی از ترکیبی جوان و کم تجربه شکل گرفته بود اما در این فصل با اضافه شدن چند بازیکن جدید که سابقه خوبی در لیگ قهرمانان دارند و با تجربه تر شدن افراد جدید شک نکنید که برای قهرمانی خیز خواهیم برداشت.

 

مهاجم گلزن چلسی که سابقه قهرمانی با این تیم را در لیگ قهرمانان دارد، اظهار داشت: در فصل  2004 - 2005 شرایطی مشابه را در لیگ برتر داشتیم.تا اینجای کار توانستیم با منچستر یونایتد اختلاف 12 امتیازی را ایجاد کنیم و این بسیار لذت بخش است. به خاطر می آوریم که در آن تیم کرسپو ،لمپارد و اسیین نقش اساسی را در قهرمانی داشتند و دقیقا همان حال و هوا را امروز دوباره در حال تجربه کردن هستیم.پیروزی برای ما تبدیل به عادت شده و می خواهیم این احساس را قوی تر کنیم.

دروگبا 36 ساله با تمجید از دیگو کاستا گفت:کاستا در 7 بازی 9 گل به ثمر رسانده و این یک موفقیت فوق العاده به حساب می آید.هر دوی ما از خصوصیات مشابهی برخوردار هستیم و وی از نظر سبک و جنس بازی بسیار شبیه من توپ می زند و از همه مهمتر اینکه او اهل  تسلیم و پا پس کشیدن نیست.به همین خاطر برای او احترام خاصی قائل هستم.هر مهاجمی دوست دارد شروعی به مانند کاستا در تیم جدیدش داشته باشد .بخصوص اینکه او مصمم است این روند را با قدرت بیشتری تا پایان فصل ادامه دهد.

لازم به ذکر است، در هفته نهم لیگ برتر و در روز یکشنبه چلسی در برابر منچستر یونایتد قرار خواهد گرفت ،دروگبا اعتقاد دارد ادن هازارد و فابرگاس نقش کلیدیی را در برابر من یو ایفا خواهند کرد.




منبع: خبرگزاری فارس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد