کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آرامش آقای خاص علی رغم کمبود مهاجم

ژوزه مورینیو تأکید کرد که نگران غیبت احتمالی کوستا و رمی در بازی با یونایتد نیست.
به گزارش مجله فورفورتو، انتظار می رود که هر دو مهاجم در بازی یکشنبه با یونایتد در اولدترافورد غایب باشند. کوستا دو بازی پیشین چلسی را به خاطر مصدومیت همسترینگ از دست داده است.   از سوی دیگر، رمی در جریان برد 0-6 برابر ماریبور در سه شنبه شب دچار مصدومیت کشاله شد. دیدیه دروگبا، که در برابر ماریبور اولین گلش را از زمان بازگشت به چلسی، به ثمر رساند، ممکن است در بازی با یونایتد در نوک خط حمله آبی های لندن قرار بگیرد.

مورینیو گفت: "نگران نیستم. وقتی بازیکنی مصدوم است، از بازیکنی دیگر استفاده کنید. [چهارشنبه]‌روز تعطیلی ماست و دکتر حق ندارد به من زنگ بزند تا در مورد مصدومیت ها با من صحبت بکند. نمی خواهم در مورد مصدومیت ها و منچستر یونایتد صحبت بکنم. نمی خواهم چیزی در این مورد بدانم.

"ما به خاطر مصدومیت ها گریه نمی کنیم. این فلسفه ماست، گریه نمی کنیم. بلکه ما می گوییم یک مصدومیت به معنای فرصتی برای یک نفر دیگر است. نمی توانیم خود را قایم کنیم. در حال حاضر به خاطر اینکه بازیکنانی نمی توانند بازی کنند، مشکلاتی داریم. در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه برای بازی آماده خواهیم شد تا بتوانیم خود را به بهترین شکل ممکن برای بازی با رقیبی که برای آن احترام بسیار بسیار زیادی قائلیم، آماده شویم."

مورینیو از اینکه دروگبای 36 ساله توانست قسمت عمده بازی سه شنبه را پس از ورود به جای رمی مصدوم، بازی کند، خوشحال است. وی گفت: "دیروز با او صحبت کردم و در مورد این که او 30 دقیقه بازی کند، گفت و گو کردیم. شرایط. باید وارد زمین می شد. او به راحتی 75 دقیقه بازی کرد. این برای دیدیه خیلی خیلی مهم بود. بهترین چیز برای یک بازیکن این است که شرایطش را برای بازی کردن بهبود بخشد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد