کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رافائل: منچستر یونایتد می تواند چلسی را شکست دهد

آبی های لندن با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارند و از هشت بازی اولشان هفت تا را برده اند اما مدافع برزیلی شیاطین سرخ اعتقاد دارد که آنها می توانند به فرم فوق العاده آنها پایان دهند.
منچستر یونایتد و چلسی روز یکشنبه در اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت و مدافع برزیلی این تیم فکر می کند که آنها می توانند اولین شکست فصل را به چلسی تحمیل کنند.  
چلسی در این فصل شروع فوق العاده ای داشته است. آنها از 8 بازی 7 بازی را برده اند و یکی را مساوی کرده اند و موفق شده اند با 5 امتیاز اختلاف نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول قرار بگیرند. بر خلاف آنها تیم لوئیس فن خال که هزینه زیادب در این فصل کرده است، تنها توانسته 12 امتیاز جمع آوری کند. با وجود اختلاف سطح زیاد دو تیم در 8 هفته اول، رافائل فکر می کند که آنها می توانند این بازی را ببرند.
او به سایت رسمی باشگاه گفت:" همه تیم ها شکست پذیر هستند. البته ما باید بیشترین تلاشمان را بکنیم. آنها خیلی خوب هستند. ما در اولدترافورد بازی می کنیم. جایی که در آن خوب نتیجه گرفته ایم و قطعا می توانیم چلسی را هم شکست بدهیم. در فوتبال نتیجه گرفتن از همه چیز مهم تر است. بنابر این وقتی شما مساوی می کنید (مثل 2-2 با وست بروم) همه شروع به انتقاد می کنند. اما امیدوارم که در برابر چلسی بازی خوبی بکنیم و اگر نتیجه بگیریم برای ما فوق العاده خواهد بود. من در خیلی از این بازیها در زمین بوده ام. من عاشق بازی کردن هستم. جو ورزشگاه ما بسیار خوب است و مطمئنم می توانیم حرفهای زیادی در آنجا برای گفتن داشته باشیم. بازی سختی خواهد بود چرا که آنها تیم خیلی خوبی هستند. فقط باید تمرکز کنیم و بهترین بازیمان را انجام دهیم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد