کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: کاستا شانس اندکی برای بازی با یونایتد دارد

سرمربی پرتغالی تیم چلسی که لویک رمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد امیدوار است که کاستا به بازی روز یک شنبه تیمش در برابر قرمزهای شهر منچستر برسد.



با این حال مورینیو تاکیید کرد دیگو کاستا برای بازی مقابل یونایتد شانس کمی دارد.


 

 


به گزارش گل انگلستان، مورینیو معتقد است که کاستا شانس کمی برای بازی با یونایتد را در اختیار دارد. دیگو کاستا که به دلیل ناراحتی از ناحیه همسترینگ، بازی چلسی در برابر کریستال پالاس و ماریبور را از دست داد، حضورش در برابر منچستر یونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

هم چنین گفته می شد که این بازیکن ملی پوش اسپانیایی در اوایل هفته به دلیل داشتن یک ویروس ناشناخته در بیمارستان بستری شده بود و هم چنین گزارشاتی در روز جمعه به دست آمد که این بازیکن یک مصدومیت جزیی از ناحیه کشاله ران دارد.

مورینیو با این حال می گوید که او می تواند بخشی از بازی در مقابل شاگردان فن خال باشد:

"او شب قبل از بازی با ماریبور برای یک بیماری ویروسی  به بیمارستان منتقل شده بود. مشکل این جا است که این بیماری به روند ریکاوری او کمک نمی کند، چرا که ما او را در کوبهام در اختیار نداریم. دیگو کاستا شانس کمی برای حضور در این بازی دارد. لویک رمی هیچ شانسی ندارد.من فقط در مورد او می توانم بگویم هیچ شانسی ندارد."

مورینیو همچنین در مورد ارتباط نزدیک با همکار سابقش در بارسا یعنی لوییس فن خال صحبت کرد.

او در مورد فن خال گفت: "من هرگز نمی توانم کتمان کنم که او نقش به سزایی در زندگی حرفه ای من نداشته است اما در آخر این هفته او حریف من است.پس از من نخواهید که به مدت نیم ساعت در مورد او با شما صحبت کنم."

"در جهان همه می دانند که من در مورد او چگونه فکر می کنم چون من هرگز احساس خود را پنهان نمی کنم.پس من چه چیزی به آن اضافه کنم؟"

زمانی که از مورینیو پرسیده شد چه رابطه ای با فن خال دارد او اینگونه پاسخ داد: "هفته بعد از من بپرسید."




منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد