کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: پیش بازی چلسی _ منچستریونایتد/ نبرد شیاطین سرخ با شیرهای آبی

هفته نهم لیگ انگلستان امروز(شنبه) با دیدار دو تیم وستهام و منچسترسیتی آغاز شد . و فردا(یکشنبه) حساس ترین دیدار هفته نهم را دو تیم  منچستریونایتد و چلسی انجام خواهند داد.



اختصاصی سایت، دیدار منچستریونایتد و چلسی همیشه جذاب بوده و یکی از مهمترین بازی های لیگ انگلستان است . بازی بین این دو تیم اینقدر هیجان انگیز است که تلوزیون ایران هر ساله این بازی را پخش میکند. و بینندگان عزیز میتوانند این بازی را به صورت زنده از ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران از شبکه سه تماشا کنند.



 



بازی دو تیم در شهر منچستر و در ورزشگاه اولترافورد انجام میشود. منچستر میزبان به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار حساس است تا بتواند وضعیت خود را بهبود ببخشد. و چلسی به دنبال افزایش امتیاز خود با سایر رقیبان است. در حال حاضر چلسی با 22 امتیاز در صدر جدول است و منچستر یونایتد با 12 امتیاز در رده هشتم است. منچستر اگر این بازی را ببرد میتواند سه پله سعود کند و  تا رده پنجم بالا بیاید و در صورت شکست و پیروزی سایر تیمهای پایینتر میتواند سه پله سقوط کند. در مقابل تیم چلسی در صورت پیروزی در این بازی میتواند اختلاف امتیازی خود با تیم دوم جدول را به 6 امتیاز افزایش دهد. و در صورت شکست اختلاف در عدد 3 باقی میماند. 


یونایتد در حالی پای به این دیدار میگذارد که فصل را پر فراز و نشیب اغاز کرده و در مقابل چلسی عملکرد فوق العاده ای داشته و همواره رو به رشد بوده است .


منچستر در این فصل ستاره های بسیار خوبی جذب کرده که در این بین میتوان از دی ماریا و فالکائو نام برد. دو بازیکنی که در تیمهای سابق خود هم عالی بودند و همواره به پیروزی های تیم خود کمک زیادی کردند. چلسی هم دو بازیکن فوق العاده خرید، فابرگاس و کاستا که هر دوی انها تا این جای فصل جزو بهترینهای لیگ بودند و امار فوق العاده ای داشتند. اما خبر بد برای هواداران چلسی این است که دیگو کاستا احتمال دارد به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست بدهد. در حال حاضر حضور کاستا در هاله ای از ابهام قرار دارد . ابی ها علاوه بر کاستا بازیکنان مصدوم دیگری هم دارند، شورله، لوئیک رمی، رامیرس، وضعیت نامشخصی دارند و حضور انها هم تضمین شده نیست. ازپیلیکوئتا هم محروم است و نمیتواند تیمش را همراهی کند.  اما منچستری ها هم یه غایب بزرگ دارند، وین رونی، او به دلیل محرومیت باید از جایگاه شاهد نمایش تیمش باشد . و قطعا نبود رونی میتواند ضربه ای بزرگ برای شیاطین سرخ باشد.


کلیدی ترین بازیکن یونایتد دی ماریا است بازیکنی خوش تکنیک و سرعتی که میتواند گره ها را باز کند و با پاسهای فوق العاده موقعیت های گل زنی خوبی را برای فالکائو و روبین فن پرسی ایجاد کند. اما چلسی هم یک بازیکن فوق العاده با همین قابلیتها دارد، ادن هازارد، بهترین بازیکن جوان فصل قبل لیگ برتر، بازیکنی بسیار خلاق و با تکنیک که میتواند به راحتی بازیکن مقابل خود را از پیش رو بردارد . او هنر خود در این زمینه را در بازی با ارسنال نشان داد  و با دریبل کردن چند بازیکن ارسنال موفق به گرفتن پنالتی شد و در نهایت خود او پنالتی را به گل تبدیل کرد. بسیاری از فوتبال دوستان منتظر حرکات دی ماریا و هازارد هستند و میخواهند ببینند کدام یک از این دو میتواند تیمش را به پیروزی در این دیدار حساس برساند.


چلسی اخرین دیدار خود را هفته گذشته روز سه شنبه انجام داد که موفق شد ماریبور را در استمفورد بریج با نتیجه 6_0 شکست دهد ابی ها اول هفته هم در لیگ برتر در خانه کریستال پالاس 2_1 پیروز شدند. شیرهای لندن در شش دیدار اخیر خود در تمامی رقابت ها شکست و تساوی نداشتند و موفق شدند تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. . اما منچستر اخرین بازی خود را در لیگ برتر روز دوشنبه انجام داد، و نتیجه بهتری جز تساوی 2_2 کسب نکرد . منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان حضور ندارد و زمانی که تیمهای حاضر به رقابت میپردازند انها استراحت میکنند. شیاطین سرخ در شش دیدار اخیر خود موفق به کسب سه پیروزی دو تساوی و یک شکست شدند.


چلسی در پنج بازی گذشته خود در مقابل منچستر شکست نخورده است ابی ها 3 بار پیروز میدان بودند و دوبار هم بازی انها به تساوی کشیده شده است . و حالا یونایتد در این فصل میخواد تلسم را بشکند و چلسی را شکست دهد. ایا انها با خرید ستاره های فوق العاده و مربی خوش فکری همچون فن خال  میتوانند چلسی اماده این فصل را شکست دهند؟!!

باید منتظر ماند و دید...


امروز (شنبه) شش دیدار انجام شد که در حساس ترین بازی ها وستهام موفق شد منچستر سیتی را با نتیجه 2_1 شکست دهد . ارسنال در زمین ساندرلند موفق به کسب پیروزی 2_0 شد و لیورپول در خانه با هال سیتی تساوی کرد. ساوتهمپتون میزبان استوک سیتی بود که موفق شد 1_0 پیروز شود و در رده دوم جدول قرار گرفت. وست برومویچ و کریستال پالاس هم به تساوی 2_2 رضایت دادند.



سایر نکات بازی منچستر یونایتد _ چلسی:


چلسی در 6 بازی اخیر خود مقابل منچستریونایتد در تمامی رقابت ها، شکست نخورده است.
چلسی تا به اینجای فصل از 24 امتیاز ممکن تنها دو امتیاز از دست داده است.
منچستر یونایتد تابه اینجای فصل از 24 امتیاز ممکن 12 امتیاز کسب کرده است.
بازیکنان منچستریونایتد در 5 بازی اخیر خود، در هر بازی حداقل 2 گل وارد دروازه حریف کرده اند.
در مقابل بازیکنان چلسی در 7 بازی از 8 بازی اخیر خود حداقل 2 گل در هر بازی به ثمر رسانده اند.
یونایتد سه بازی اخیر خانگی خود را پیروز شده است.





ســـایــــر امـــــــار و ارقـــــــــام ایـــــن دیــــــــدار:



ترکیب احتمالی دو تیم:




ترکیب بازی قبل دو تیم:






شش بازی اخیر دو تیم:




پنج تقابل گذشته دو تیم:


جایگاه دو تیم در جدول انگلستان:







بهترین گلزنان لیگ برتر:




امار بازیکنان چلسی:
(زنندگان 23 گل چلسی در لیگ)_(شوتهای در چارچوب)_(شوتهای خارج از چارچوب)



امار بازیکنان یونایتد:

(گلزنان_پاس گل دهندگان_ شوت در چارچوب)



عناوین یونایتد در فصل قبل:



امار مربی منچستر(لوئیز فن خال):




جایگاه منچستر در لیگ در 10 سال گذشته:



نظرات 8 + ارسال نظر
Reza spacial one یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 14:27

فدات بشم سعید جان جان با این پیش بازیات

Saeed m.h: قربونت رضا جون . فدات داداش

ali.javan یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 10:09

agar bkhad ba 2 hafbak defaii bazi kone mitunim az zede hamalat bahre bbarim
mitune shourle ham nime dovom bazi bde ta b bazi khune taze vared kone

آرش یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 09:34

خیلی ممنون آقا سعید بابت این پیش بازی زیبا و پر از آمار

Saeed m.h: خواهش میکنم . دوست عزیز....

حسین یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 09:33

چلسی 3 -0 منچستر را شکست میده

hadi یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 09:31

چون کاستا بازی میکنه بازی پرگل پیش رو داریم

شایان یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 00:45

یعنی اگه یونیاتد رو نبریم دیگه هیچی دیگه . در حال حاضر تیمهای پایین جدولم از شیاطین مرغ امتیاز میگیرن.

رضا عباسی یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 00:43

انشالله میبریم . خیلی خوشحالم بازیمون پخش میشه .

Saeed m.h شنبه 3 آبان 1393 ساعت 23:55

به امید پیروزی تیم محبوبمان چلسی . امیدوارم مورینیو به فکر تساوی نباشه .
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد