کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فن خال: موفقیت‌های مورینیو به دلیل تلاش های شخصی اوست

لوئیس فن خال شخصیت ژوزه مورینیو را خود ساخته توصیف کرد و گفت او به هر موقعیتی که دست یافته به لطف توانایی های فردی‌اش بوده است.



 فن خال در استانه دیدار حساس چلسی و منچستر یونایتد از مورینیو تمجید و کرد و موفقیت های مورینیو را حاصل تلاش شخصی خوزه میداند.



 



ژوزه مورینیو زمانی در باشگاه بارسلونا کمک مربی لوئیس فن خال بوده و حالا در آستانه بازی یکشنبه چلسی مقابل منچستر یونایتد اعلام کرد درسهای فراوانی از فن خال فرار گرفته است.
 
لوئیس فن خال سرمربی شیاطین سرخ معتقد است مورنیو شخصیت خود ساخته و مستقلی دارد و تمامی موفقیتهایی که به آن رسیده در سایه توانایی های  شخصی این مربی بوده است.
 
فن خال در ادامه گفت: اعتراف می کنم هرگز پیش بینی نمی‌کردم مورینیو به یک مربی تراز اول در فوتبال جهان تبدیل شود او استعدادهای مدیریتی فراوانی داشت و حالا به هر کجا که رسیده نتیجه تلاش های  شخصی خود را می گیرد، شنیده ام که مورینیو از من در زمانیکه کمک مربی بارسلونا بود تقدیر کرده، این کاریست که کمتر مربی حاضر به انجام دادنش می باشد.
 
مورینیو  حتی از بابی رابسون هم تقدیر و تشکر کرده است او آدم متواضع و پر احساسی می باشد.
 
فان پرسی بدنشاس است
 
 لوئیس فن خال در مورد فان پرسی گفت: بدون شک این بازیکن بدشانس بوده که فصل را با عملکردی ضعیف آغاز کرده است او از ابتدای فصل تاکنون برای منچستر یونایتد فقط 2 گل به ثمر رسانده و حالا با توجه به محرومیت 3 جلسه ای کاپیتان رونی، فان پرستی فرصت حضور ثابت در تیم را داشته و بازی یکشنبه مقابل چلسی می تواند آخرین شانس وی باشد.
 
فن خال گفت: فان پرسی در گلزنی بسیار بدنشاس بوده  امیدوار هستیم در بازی بعد بتواند با به ثمر رساندن گلی خود را اثبات کند.




منبع:باشگاه خبرنگاران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد