کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: مشتاق رویارویی با استادم هستم

سرمربی تیم فوتبال چلسی برای رویارویی با لوییس ابراز اشتیاق کرد و در ادامه از احتمال حضور دیگو کاستا در بازی یکشنبه مقابل منچستر یونایتد خبر داد.



خوزه مورینیو که در گذشته به عنوان کمک مربی فن خال فعالیت میکرد از اینکه با استاد سابق خود روبه رو میشود ابراز خرسندی کرد



 


ژوزه مورینیو 4 سال را به عنوان کمک مربی در بارسلونا حضور داشت که 3 سال از این مدت با سرمربیگری لوییس فن خال در کاتالان همراه بود وی از دوران دستیاری فن خال نیکی یاد می‌کند و آن را جزو سالهای طلایی دوران حرفه‌ای فعالیت خود قرار داده است حالا مورینیو مشتاق است در بازی یکشنبه چلسی مقابل منچستر یونایتد با استاد سابق خود رو در رو شود.

مورینیو گفت: سالهای همکاری با فن خال برایم بسیار مهم بود همه می‌دانند تا چه اندازه برای او احترام قائل هستم اما لطفا از من نخواهید 30 دقیقه اینجا نشسته و فقط از خوبی‌های فن خال برایتان بگویم زیرا این هفته او رقیب من است.

ما خواستار پیروزی در این بازی هستیم اما گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که حتی کسب یک امتیاز هم خوشحالتان می‌کند بازیهای دشوار مقابل تیمهای بزرگ را دوست دارم می‌خواهم به اولدترافورد بروم و برای پیروزی بجنگم تا کنون 4 مرتبه با تیمهای مختلف به این ورزشگاه رفته‌ام.

**احتمال حضور کاستا در بازی مقابل یونایتد

ژوزه مورینیو در ادامه از احتمال بازگشت دیگو کاستا رامیرس و جان میکل به ترکیب تیم در دیدار یونایتد خبر داد.

وی گفت: به طور حتم لوییس رمی را در اختیار نخواهیم داشت اما 3 بازیکن یاد شده شانس اندکی برای بازگشت به زمین دارند.

کاستا 2 بازی قبلی چلسی را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ و ابتلا به ویروس از دست داد اما نقش تاثیرگذار وی در پیروزیهای چلسی موجب شد مورینیو علاقه زیادی در به کارگیری وی در این بازی داشته باشد. 




منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد