کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: اشتباهات داوری زیاد بود

ژوزه مورینیو پس از تساوی شاگردانش در برابر منچستریونایتد در جمع خبرنگاران حاضر شد.
به گزارش بخش بین المللی گل، سرمربی چلسی، ژوزه مورینیو عملکرد داور مسابقه منچستریونایتد در برابر آبی های لندنی را زیر سوال برد.   داود در اواخر بازی با نشان دادن کارت زرد دوم به برانیسلاو ایوانوویچ وی را اخراج کرد و تنها 30 ثانیه بعد رابین فن پرسی موفق شد درحالی که چلسی با نتیجه 0-1 پیش بود بازی را به تساوی بشکاند. مورینیو در این باره ادعا می کند که تصمیم بر اخراج ایوانوویچ درست بوده است اما داور بازی در سایر تصمیم هایش اشتباه کرده است. وی در این باره اظهار داشت:

"فکر می کنم بهتر است من در مورد کارت زرد دوم صحبتی نکنم چرا که اگر بخواهم در مورد کارت زرد دوم صحبت کنم باید به بسیاری از نکات دامن بزنم. 

"پنالتی واضحی بر روی ایوانوویچ گرفته نشد، تعداد زیادی کارت و خطا گرفته نشد؛ بسیاری از این صحنه ها دقیقاً پیش روی من رخ داد." اما مورینو در مورد مباحث دیگر - برتری و صدرنشینی چلسی - نیز گفت:"ما به علت اشتباهات خود و اشتباهات داورمان فرصت کمی داریم و نباید اشتباهی را مرتکب شویم." 

دیدیه دروگبا در روزی که کوستا و لوایک رمی در ترکیب چلسی قرار نداشتند گل چلسی را به ثمر رساند و البته در طرف دیگر میدان رابین فن پرسی تک گل یونایتد را به ثمر رساند. مورینیو در این باره نیز گفت:

"تیم من بازی فوق العاده ای را ارائه داد. بازی کردن در برابر منچستریونایتد آسان نیست؛ آن ها بسیار قوی بودند و بسیار سعی کردند ما را تحت فشار قرار دهند. ما اما بازی را به خوبی کنترل کردیم و من از بازیکنانم راضی ام. دیدیه با توجه به شرایطی که داشت بسیار خوب کار کرد و گل مهمی را به ثمر رساند. بازی ای که ما در 90 دقیقه انجام دادیم راضی کننده بود و من از نمایش تیمم خوشحالم. تیم من بسیار خوب بود و اینکه بخواهم از بازیکن خاصی سخن بگویم بسیار سخت است." 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد