کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو : زیاده روی کردم

مورینیو بعد از پیروزی تیمش در مقابل کوئینز پارک در روز شنبه گفت که بازی در استمفورد بریج مثل بازی در یک استادیوم خالی است .



مورینیو که از نمایش تیمش مقابل کوئینزپارک ناراضی بود از جو ورزشگاه هم انتقاد کرد. سرمربی چلسی حالا می گوید که در انتقادش از جو این ورزشگاه زیاده روی کرده است .



  



مورینیو به خبرنگاران گفت :" شاید یک مقدار زیاده روی کردم . ولی من خودم را به عنوان یک هوادار چلسی در سکوها می بینم و می خواهم که به تیمم کمک کنم . اگر من بازیکن نیستم پس نمی توانم برای تیمم بازی کنم . اگر مربی نیستم نمی توانم درباره تیمم تصمیم بگیرم . اگر فقط یک هوادار هستم چه کاری می توانم انجام دهم ؟ این فقط نظر من است .

 مربیگری چلسی برای من فقط یک شغل نیست . بیشتر از این ها است چون این چلسی می باشد . همه در این باشگاه می دانند که من چقدر چلسی را دوست دارم . چقدر می خواهم پیشرفت کنیم و چقدر می خواهم عضوی از این باشگاه در آینده باشم .

حتی یک انتقاد کوچک هم باید با چشم کسی که می داند چرا به اینجا برگشتم، چرا با قلبم اینجا هستم و چرا می خواهم برای مدت طولانی در اینجا بمانم مورد بررسی قرار گیرد . "




منبع: پایگاه خبری 90

نظرات 1 + ارسال نظر
شایان چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 17:29

لایک مورینیوی عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد