کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کنفرانس خبری مورینیو پیش از دیدار با ماریبور

 ژوزه مورینیو، سرمربی تیم چلسی در آستانه جدال تیمش مقابل ماریبور در چمپیونزلیگ، می گوید که تیمش موظف به ارائه بهترین عملکرد خود می باشد.


مورینیو در کنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد بازی با ماریبور و لیورپول صحبت کرد.



 

 


آبی های لندنی ماه گذشته با نتیجه 6-0 در استمفورد بریج حریف خود را در هم کوبیدند، و پیروز در دیدار برگشت می تواند حکم صعود آنها به دور بعد را در پایان هفته چهارم امضاء کند.

بنا به گزارش Sky Sports، مورینیو گفت: "من این مفهوم را در باشگاه های بزرگ دوست دارم، که با تمام بازیکنان بزرگ به یک کشور، ورزشگاه و شهری برویم که به طور معمول کم پیش می آید.

برای آمدن به اینجا، و برای بازی کردن در اینجا فکر می کنم ما مسئولیم تا هم برای خود بازی کنیم  و هم برای مردم. می دانم که آنها پیروزی می خواهند - آنها نمی خواهند ما پیروز شویم - اما بازی کردن برای مردم، یعنی خوب بازی کردن و نشان دادن اینکه چه کارهایی می توانیم انجام دهیم، بازیکنانمان چه ویژگی هایی دارند و تیم چه کیفیتی دارد."

مورینیو که تیمش روز یکشنبه در آنفیلد به میدان خواهد رفت، در اینباره گفت: "اگر لیورپول هنگام بازی کردن در مقابل قهرمان اروپا تصمیم گرفته به بازیکنانش استراحت دهد، باید این سؤال را از مربی لیورپول بپرسید - و جواب دادن به آن وظیفه من نیست. من در مورد لیورپول حرف نمی زنم. در مورد خودم صحبت می کنم. اگر روزی به مسابقه ای بروم احساس کنم که نمی توانم پیروز شوم، شاید اصلاً نروم!

به طور معمول در مقابل سخت ترین رقبا، تلاش خواهم کرد تا بهترین ترکیبم را به میدان بفرستم."

مورینیو برای دیدار مقابل ماریبور چیزی را تضمین شده نمی داند و می گوید که پیروزی در اسمفورد بریج 'فریب دهنده' است.

"پیروزی 6-0 یک شرایط فریب دهنده ایجاد کرده است. معمولاً چلسی برای گلزنی نیاز به موقعیت های زیادی دارد. همه چیز به نفع ما پیش رفت. اولین فرصتی که ما داشتیم به گل تبدیل شد، گل دوم هم همینطور و الی آخر. (اما) می دانم که آنها تیم خوبی هستند. من دیدار آنها مقابل شالکه و اسپورتینگ لیسبون را آنالیز کرده ام.

من باید بازیکنانم را متقاعد کنم که دیدار در استمفورد بریج یکی از آن مسابقاتی بوده است که همه چیز به نفع ما پیش رفته است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد