کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سرمربی تیم فوتبال زنان چلسی: مربیان زن باید هدایت تیم مردان را برعهده گیرند

اماهایس، سرمربی تیم فوتبال زنان چلسی معتقد است: مربیان زن باید به حوزه فوتبال مردان وارد شود.



اما هایس سرمربی تیم فوتبال زنان چلسی که اولین مربی زنی است که در آکادمی آرسنال هدایت تیم فوتبال مردان را بر عهده داشته است، از حضور و ورود در حوزه فوتبال مردان برای ارتقاء سطح فوتبال زنان خبر داد.




 

 



وی در این خصوص گفت: من امیدوارم که روزی این اتفاق رخ دهد همه مربیان این آرزو را دارند که بتوانند به بالاترین سطح ممکن که برایشان امکان دارد برسند و من هم استثنا و تفاوت از این قضیه نیستم.

اگر این اتفاق برای من رخ دهد، دومین تجربه حضور من در تیم مردان خواهد بود و من از آن استقبال خواهم کرد. اما من فکر می‌کنم که زنان و مربیان زن به حضور در بخش مردان برای ارتقاء سطح فوتبال خود نیاز زیادی دارند، چرا که بسیاری از افرادی که به صورت تخصصی این حوزه را دنبال می‌کنند پیش از ان که به حوزه مردان وارد شوند از فوتبال کناره گیری می‌کنند و در نتیجه سطح فوتبال بانوان و مردان همیشه از تفاوت‌ها بسیاری برخوردار بوده است.




منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات 1 + ارسال نظر
Reza spacial one جمعه 16 آبان 1393 ساعت 11:45

بددددد نیس
اما باید خودشونو ثابت کنن
فعلا که احتمال حضور یه سرمربی خانم تا 10 سال آینده صفره.
تازه اول باید تری هم بره

Saeed m.h فک نکنم نیاز باشه تری بره چون همون یه بار کلی بلا سرش اومد و کلی خجالت کشید بیچاره ...:

به قول لمپارد نباید فقط تری رو مقصر بدونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد