کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: پیش بازی چلسی _ لیورپول/ نبرد لک لک ها در آشیانه با شیرها

هفته یازدهم لیگ جزیره طی روزهای شنبه و یکشنبه پیگیری میشود. حساسترین دیدار هفته یازدهم را دو تیم چلسی و لیورپول انجام میدهند.



اختصاصی سایت، دو تیم فوتبال چـلسی و لیــورپـــول فردا (شنبه) اولین و حــساستـــرین دیدار را از ساعت 16:15 دقیقه به وقت تهران اغاز می کنند.


  

یکی از حساسترین و جذاب ترین بازی های لیگ برتر را فردا شاهد خواهیم بود. جایی که ابی ها و قرمزهای انگلستان به مصاف هم میروند. و هفته یازدهم را اغاز میکنند. شنبه پنج دیدار دیگر هم انجام میشود و دیدارهای باقی مانده روز یکشنبه انجام میشود. برنامه بازی ها را مشاهده میکنید:

لیورپول فردا از ساعت 16:15 دقیقه پذیرای چلسی است. این بازی در حالی انجام میشود که قرمزها به دنبال انتقام شکست فصل قبل خود هستند، فصلی که به دلیل باخت به شیرهای لندن قهرمانی را در هفته های پایانی از دست دادند و این شکست یکی از دردناکترین شکستهای لیورپول بود و هیچگاه از یاد انها نخواهد رفت . انها علارقم یک بازی هجومی و فرصت های زیادی که خلق کردند نتوانستند توپی را از خط دروازه ابی ها عبور دهند و در نهایت بازی را با نتیجه 2_0 به مورینیو و مردانش واگذار کردند. و حالا انها مجدد در انفیلد در مقابل هم قرار میگیرند و باید دید که این بار چه اتفاقی رخ خواهد داد و انفیلد در نهایت چه رنگی میشود.



این دیدار در حالی انجام میشود که چلسی صدرنشین وضعیت بسیاری خوبی در لیگ دارد و در حال حاضر بهترین و اماده ترین تیم لیگ برتر است اما بندرنشینان لیورپول وضعیت چندان خوبی ندارند و در رده هفتم جدول به سر میبرند، انها در حال حاضر 12 امتیاز با چلسی فاصله دارند و در صورت پیروزی میتوانند این اختلاف امتیازی را کاهش دهند. چلسی برای افزایش اختلاف امتیاز خود به میدان میرود انها 4 امتیاز با تیم دوم جدول یعنی ساوتهمپتون فاصله دارند و در صورت پیروزی این اختلاف را به 7 امتیاز افزایش میدهند و بعد از ان باید منتظر بازی ساوتهمپتون و لسترسیتی باشند و امیدوار باشند که ساوتهپتون در خانه در مقابل لستر متوقف شود.

چلسی در 6 دیدار اخیر خود در تمامی رقابت ها 4 پیروزی و دو تساوی کسب کرده است . ابی ها در اخرین دیدار خود در مقابل ماریبور در لیگ قهرمانان به تساوی 1_1 رسیدند و در اخرین دیدار خود در لیگ موفق شدند تیم QPR را 2_1 شکست دهند . در مقابل لیورپول در 6 دیدار اخیر خود 2 پیروزی یک تساوی و 3 شکست داشتند که از این بین دو شکست انها در دو دیدار قبلی بوده است . قرمزها در اخرین دیدار خود در لیگ با نتیجه 1_0 به نیوکاسل باختند و در لیگ قهرمانان هم با نتیجه مشابه به رئال مادرید بازی را واگذار کردند . در ان دیدار راجرز سرمربی لیورپول به چند تا از بازیکنهای اصلی خود از جمله جرارد _ استرلینگ _ بالوتلی استراحت داد تا در مقابل چلسی اماده تر باشند و پس از ان مورینیو به انتقاد از تاکتیک راجرز پرداخت . و او را مورد حمله قرار داد.




ترکیب بازی قبل دو تیم را مشاهده میکنید:






راجرز ومورینیو هر دو  بازیکنان غایب دارند که سهم لیورپول 5 بازیکن و سهم چلسی 2 بازیکن است. لیورپول: استوریچ _ ساخو_ انریکه _ سوسو_ جان فلاناگان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. و چلسی: اوبی میکل و رمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. با توجه به غایبین دو تیم ترکیب احتمالی  به این صورت است:








در پنج دیدار اخیر دو تیم در مقابل هم چلسی امار بهتری داشته انها موفق به کسب دو پیروزی دو تساوی و یک شکست شده اند. ابی ها فصل قبل موفق شدند لیورپول را دبل کنند و در هر دو دیدار رفت و برگشت قرمزها را شکست دهند انها در بازی رفت در استمفوردبریج 2_1 لیورپول را شکست دادند و در بازی برگشت در انفیلد 2_0 قرمزها را بردند. شیرهای لندن امیدوارند که بتوانند پیروزی های فصل قبل را تکرار کنند و موفق شوند مجدد لیورپول را در انفیلد شکست دهند.




امار تدافعی و تهاجمی چلسی بسیار بهتر از لیورپول است . صدرنشین لیگ جزیره در این فصل موفق شده 26 گل بزند و در مقابل 10 گل دریافت کرده اما تیم میزبان که در رده هفتم جدول است 13 گل زده و 13 گل هم دریافت کرده و تفاصل گل انها در حال حاضر صفر است.
لیورپول در 10 دیدار اخیر خود 4 بار شکست خورده 4 بار پیروز میدان بوده و دو بار هم تساوی کرده است و در مقابل چلسی در این فصل شکستی نداشته و از 10 دیدار خود تنها دو بازی را نبرده است . انها در مقابل منچستر سیتی و یونایتد به تساوی رسیدند که در هر دو دیدار میهمان بودند. در مقابل لیورپول در دو بازی که تساوی کرده در هر دو دیدار میزبان بوده است.

ابی ها و قرمزها علارقم نتایج خوبی که در فصل قبل بدست اوردند هیچکدام موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند هر دو تیم در مراحل مختلف حذف شدند و عنوان نخستی بدست نیاوردند. فصل قبل لیورپول (84 امتیاز) در لیگ دوم شد و چلسی سوم(82 امتیاز).

راجرز فصل قبل  113 دیدار را بر روی نیمکت لیورپول نشست که 60 پیروزی _24 تساوی و 29 شکست در کارنامه اش ثبت شده است.








ســــایر امـــــــــار و ارقـــــــــــام:


امار بازیکنان لیورپول( گل _ پاس گل_ شوت در چارچوب):




امار بازیکنان چلسی(گل _ شوت در چارچوب_ شوت خارج از چارچوب):




جایگاه لیورپول در 10 سال اخیر:







بازیکنان ورودی و خروجی لیورپول:




نتایج دو تیم چلسی و لیورپول در 10 بازی گذشته که در انفیلد بدست امده مشاهده میکنید. 4 برد سهم چلسی _ 4 برد سهم لیورپول و 2 تساوی . امار در ورزشگاه انفیلد کاملا برای دو تیم برابر است.






تمامی بازی های انجام شده چلسی و لیورپول را مشاهده میکنید. 168 بازی انجام شده_ 59برد سهم چلسی_ 74برد سهم لیورپول و 35 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.




امار دو تیم در ورزشگاه انفیلد: 71 بازی انجام شده_ 10برد سهم چلسی_ 46برد سهم لیورپول_ 15تساوی





بهترین پیروزی های دو تیم در ورزشگاه انفیلد:





ترکیب دو تیم در اخرین بازی دو تیم در مقابل هم را مشاهده میکنید. در ان بازی چلسی موفق شد لیورپول را در انفیلد با نتیجه 2_0 شکست دهد.

نظرات 9 + ارسال نظر
شایان شنبه 17 آبان 1393 ساعت 14:07

چلسی میبره 2_1 گل اول رو میخوره بعدش دو تا گل میزنه

eden ali شنبه 17 آبان 1393 ساعت 06:15

2.0 چلسی میبره

hadi جمعه 16 آبان 1393 ساعت 19:30

به امید پیروزی چلسی

علیرضا@شاهرود جمعه 16 آبان 1393 ساعت 16:03

لیورپول مال این حرف ها نیست که بخواد از ما مساوی بگیره.
2-1 میبریم

Reza spacial one جمعه 16 آبان 1393 ساعت 14:13

فدات سعید جان ایشاا... شما هم تو دانشگاه و رشته ی تحصیلیتون و خانواده و زندگیتون موفق باشید و به آرزو هاتون برسید

Saeedm.h: ممنونم رضا جان از لطفت

رضا عباسی جمعه 16 آبان 1393 ساعت 13:58

باخت که نمیدیم . اما فک کنم مساوی کنیم . این چند وقته یکم با ترس بازی کردیم . اما اگه بببریم با اختلاف اندک میبریم.

Saeedm.h: انشالله که میبریم حالا با هر نتیجه ای مهم نیست...

Reza spacial one جمعه 16 آبان 1393 ساعت 13:48

آقا سعید ممنون کامل و بی نقص بود هر دفع کامل تر از دفعه قبل
من به یکی از دوستام این سایتو پیشنهاد کردم گفت من کلا وقت خوندن اخبار رو ندارم ولی برا پیش بازی های سایت هم شده میرم.
( کلا تو دانشگاه هم برگ چغندره توقع نظر گذاشتن نداشته باشید ازش الانم احتمالا داره نظرمو میبینه)
ایشاا.. میبریم.فقط باید استرلینگ رو گرفت.

Saeedm.h قربانت رضا جان . به دوستتم خوش امد میگم . امیدوارم هر دوتون موفق باشین هم تو دانشگاه و هم در تمام مراحل زندگیتون....

Saeed m.h جمعه 16 آبان 1393 ساعت 13:32

2_1 چلسی میبره....

Saeed m.h جمعه 16 آبان 1393 ساعت 13:21

امیدوارم پیروز بشیم . و امار خوب فصل قبل مقابل لیورپول رو تکرار کنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد