کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

در صورت ریاست لاپورتا؛ مورینیو،گزینه هدایت بارسا

نشریه انگلیسی دیلی اکسپرس ادعا کرد در صورتی که خوان لاپورتا بار دیگر ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده بگیرد، ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی به این باشگاه خواهد آورد.



مورینیو عنوان کرده بود تا زمانی که از چلسی اخراج نشود این تیم را ترک نمیکند، اما لاپورتا ادعا کرده در صورتی که انتخاب شود مورینیو را سرمربی بارسا میکند.



  


لاپورتا که بین سال های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت، در انتخابات سال 2010 رقابت را به ساندرو روسل واگذار کرد. اما بعد از جنجال هایی که در مورد انتقال نیمار به وجود آمد، روسل از ریاست باشگاه کاتالانی استعفا داد و اکنون جوزپ ماریا بارتومئو ریاست این باشگاه را برعهده دارد.
گفته می شود لاپورتا قصد دارد برای انتخابات سال 2016 بار دیگر نامزد شود و یکی از قول های انتخاباتی او، به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو است.
لاپورتا در آخرین مصاحبه اش، در مورد نامزدی در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، گفت:" این احتمال را رد نمی کنم؛ حمایت ها من را به جلو هدایت می کند. هر روز که می گذرد، انگیزه ام بیشر می شود. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم. این اولویت من نیست. در زندگی باید خلاقیت داشت و تکرار گذشته، دشوار است. وقتی زمانش برسد، در این مورد تصمیم گیری خواهم کرد."




منبع: ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد