کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: کتاب سوارز پر از چرندیات است

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی به انتقاد از لوئیس سوارز و صحبت‌هایش در کتاب جدیدش پرداخت.



لوئیس سوارز در کتاب خود از تاکتیک های مورینیو انتقاد کرد و در مورد مسائل بازی فصل قبل دو تیم چلسی و لیورپول نیز پرداخته است.




 

 



لوئیس سوارز کتاب خاطرات خود را به تازگی منتشر کرده که در بخشی از آن، به انتقاد از مورینیو پرداخته و از قول یکی از بازیکنان چلسی که فصل گذشته در آنفید در حال وقت کشی بوده گفته: "چه کاری از من می‌خواهید؟ اگر مورینیو از من بخواهد که اینطور بازی کنم، باید اینطور بازی کنم. چه کار دیگری می‌توانم انجام دهم؟ اگر اینطور بازی نکنم، به من بازی نخواهد داد."

مورینیو که به تازگی، انتقادات روی کین از او در کتابش را برای بالا رفتن فروش کتاب خوانده، در این رابطه گفت:" یک کتاب دیگر ! کتاب... شما اینطور کتاب‌ها را می‌خوانید؟ من که نمی‌خوانم. در 51 سالگی، شاید داستان‌هایی برای نوشتن داشته باشم ولی وقتی 25 ساله هستید چطور؟ آیا وقتی یک کودک هستید، کتاب می‌نویسید؟ فکر نمی‌کنم من بنویسم. یک بار از من دعوت شد که در یک کتاب عکسی حضور داشته باشم. در واقع از من می‌خواستند 100 عکس از دوران حضورم در فوتبال انتخاب کنم و زیر هر عکس، نظری کوتاه راجع به آن بنویسم. یک کتاب یادبود نه یک کتاب که در آن چرند گفته شود و درباره مردم قضاوت شود و صحبت‌های منفی راجع به موضوعات مختلف مطرح شود."

مورینیو سپس راجع به بازی امروز تیمش با لیورپول گفت:" لیورپول می‌داند که اگر ببازد، 15 امتیاز عقب می‌افتد و 15 امتیاز در ماه نوامبر، اگر چه کارشان غیرممکن نیست ولی بسیار سخت خواهد بود. اگر ببرند، 9 امتیاز عقب هستند که فاصله زیادی با 15 امیتاز دارد. این یک انگیزه ی بسیار خوب برای آنهاست و انتظار دارم که برای پیروزی تلاش کنند."




منبع: ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد