کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 2_1 لیورپول/ شیرها لک لک ها رو خوردند

از ساعت 16:15 دقیقه امروز(شنبه) دو تیم چلسی و لیورپول به مصاف هم رفتند که شاگردان مورینیو با دست پر از انفیلد بازگشتند.



اختصاصی سایت، ابی های لندن موفق شدند در ورزشگاه خانگی حریف پیروز شوند. شیرهای لندن بازی یک هیچ باخته را با پیروزی 2_1 عوض کردند.



 

 


هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلستان امروز (شنبه) با دیدار چلسی و لیورپول در ورزشگاه انفیلد از ساعت 16:15 دقیقه به وقت تهران استارت خورد.



این بازی از اهمیت بالایی برای دو تیم بخوردار بود هر دو تیم برای پیروزی به میدان امده بودند . و از ابتدا مشخص بود که باید بازی فیزیکی و هجومی از دو تیم شاهد باشیم.


لیورپول با ترکیب: مینیوله _ اسکرتل_ جانسون_ لارن _ مورنو_ جرارد _ کان _ استرلینگ _ هندرسون_ کوتینیو_ بالوتلی وارد زمین شد.


چلسی با ترکیب: کورتوا_ ایوانوویچ_ کهیل_ تری_ ازپیلیکوئتا_ ماتیچ_ فابرگاس_ رامیرز_ اسکار_ هازارد_ کاستا بازی را اغاز کرد.




نحوه قرار گرفتن بازیکنان دو تیم در زمین:





همان طور که انتظار میرفت تیم میزبان بازی را هجومی اغاز کرد انها هم به دنبال کاهش اختلاف با چلسی بودند و هم اینکه به دنبال انتقام بودند، انتقام فصل قبل ، جایی که لیورپول قهرمانی را از دست داد.

در ابتدا چلسی به دنبال حفظ توپ و میدان داری بود اما لیورپول میخواست که از همان ابتدا فشار بیاورد و دروازه حریف را باز کند میزبان شوت هایی را به سمت دروازه میهمان روانه کرد.  امره جان  دو شوت خطرناک به سمت دروازه چلسی زد که یکی از این دو به ثمر نشست و خیلی زود دروازه میهمان باز شد. شوت محکم امره به کهیل خورد و تغییر مسیر داد کورتوا که به سمت مخالف حرکت کرده بود تسلیم شد و توپ در درون دروازه چلسی قرار گرفت. (گل لیورپول در دقیقه 9 به ثمر رسید.).


پس از این گل چلسی به خود امد و  حملاتی را ترتیب داد. ابی ها صاحب ضربه کرنر شدند. فابرگاس توپ را به روی دروازه ارسال کرد کاستا ضربه سر اول را زد توپ به جان تری رسید تری هم با سر توپ را به سمت دروازه فرستاد اما با واکنش مینیوله توپ دفع شد توپ برگشتی در درون محوطه به کهیل رسید و او هم با یه ضربه خوب توپ را وارد دروازه کرد. هر چند که مینیوله توپ کهیل را گرفت اما توپ از خط رد شده بود و چلسی در دقیقه 14 گل تساوی را ثبت کرد. روی این گل تکنولوژِی خط دروازه به داور و چلسی کمک کردتا گل پذیرفته شود.





پس از این گل دو تیم به دنبال خلق موقعیت بودند اما نتوانستند خطر انچنان جدی را ترتیب دهند و در نهایت بازی در نیمه نخست با همان نتیجه 1_1 به پایان رسید.

در نیمه دوم این لیورپول بود که چشم به سه امتیاز بازی داشت و حملاتی را ترتیب داد اما پس از این حملات روی حرکت عالی ازپیلیکوئتا از سمت چپ یک موقعیت خوب را ایجاد کرد و توپ را به سمت دروازه ارسال کرد مینیوله توپ را دفع کرد توپ در مقابل بهترین مهاجم چلسی قرار گرفت و کاستا با یه ضربه پای راست توپ را وارد دروازه لیورپول کرد تا گل دوم برای چلسی ثبت شود.(گل دوم چلسی دقیقه 67 به ثمر رسید). کاستا با زدن این گل تعداد گلهای خود را به عدد 10 رساند.




در ادامه  لیورپول باز هم برای زدن گل دوم تلاش کرد و راجرز با آوردن فابیو بورینی و آدام لمبرت تیم را هجومی تر کرد. جوردن هندرسون در صحنه ای می توانست دروازه کورتوآ را باز کند اما ناکام ماند. همچنین در صحنه ای بسیار مشکوک، توپ به دست کیهیل خورد که تماشاگران و بازیکنان میزبان معتقد بودند داور باید پنالتی به سود آنها اعلام کند اما چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت این بازی با برتری 2 بر 1 چلسی به پایان رسید.



مردان مورینیو با دست پر از انفیلد باز گشتند و موفق شدن سه امتیاز بازی را کسب کنند .
چلسی با این پیروزی 29 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد و در مقابل لیورپول با این شکست 14 امتیاز باقی ماند و در رده هشتم جدول قرار دارد . در صورت پیروزی سایر تیمهایی که فردا بازی دارند،  لیورپول به رده های پایین تر سقوط میکند.





نمرات بازیکنان دو تیم: (بازیکنان اخطاری و تعویض ها را نیز مشاهده میکنید)



امار و ارقام بازی:







اخرین تغییرات جدول انگلستان:




در پایان بازی های روز شنبه این نتایج بدست امد:

برنلی 1_0 هال سیتی (اشلی بارنس 50)

منچستریونایتد 1_0 کریستال پالاس (خوان ماتا دقیقه 67)

ساوتهمپتون 2_0 لسترسیتی (شان لانگ 75 و 80)

وستهام 0_0 استون ویلا

کوئینزپارک 2_2 منچسترسیتی (استین دقیقه 21 گل به خودی دقیقه 76 _  اگوئرو دقیقه  32 و 83 )

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا / مشهد یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 17:30

انصافا خسته نباشید. تا به حال سایتی ندیدم که به اندازه شما فعال باشه و زحمت بکشه.انقدر پستتاتون زیاده که نمتونم همشو بخونم.امیدوارم همینطوری به فعالیتتون ادامه بدید.
برد شیرین چلسی رو هم به همه هوادارا تبریک میگم.الحق که امسال از همه تیمای انگلیسی حداقل یه سروگردن بالاتریم.
همون طور که هممون میدونیم امسال 100% قهرمان لیگ برتریم. اگه قهرمان اروپا هم بشیم که خیلی عالی میشه

Saeed m.h: خواهش میکنم اقا رضا شما لطف دارین . تا جایی که توان باشه سایت رو به روز میکنیم...

hadi یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 08:51

چی تیتر زیبائی زدی

Saeed m.h: فدات هادی جان...

Saeed m.h یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 00:41

تبریک به همه هوادران چلسی عزیز. اقا شایان تبریمک میگم پیش بینی درست شما رو .

حقمون برد بود . هر چند یه پنالتی واسه اونا نگرفتن . حق ما زیاد تو بازی با لیورپول خورده شده با این چیزها هم بر نمیگرده بیشتر از اینا باید سرشون بیاد...

یه سر و گردن ازشون بالاتر بودیم

شایان یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 00:38

یعنی انصافا پیش بینی من رو حال کردین دقیقا همون شد . . . گفتم چلسی اول یکی میخوره بعد دوتا میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد