کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقاد راموس از فابرگاس و دیگو کاستا

سرجیو راموس، مدافع تیم ملی اسپانیا به انتقاد از دیگو کاستا و سسک فابرگاس پرداخت و گفت که این دو باید در تیم ملی تلاش بیشتری انجام دهند.



سسک فابرگاس و دیگو کاستا به دلیل مصدومیت در اردوی اسپانیا نیستند و از لیست تیم ملی خط خوردند.


 

 


دیگو کاستا برای دیدار مقدماتی یورو 2016 مقابل بلاروس و دیدار دوستانه مقابل آلمان به تیم ملی دعوت نشده و دلیل آن، اختلاف ایجاد شده بین مورینیو و دل بوسکه در رابطه با مصدومیت اوست. فابرگاس نیز از لحاظ بدنی آمادگی حضور در اردوی اسپانیا را نداشت و به لندن بازگشت.

راموس در مصاحبه با مارکا گفت:" به عنوان کاپیتان، می‌خواهم درباره این مساله مهم بحث کنم. من نظر خودم را دارم که البته آن را بیان نمی‌کنم ولی توافقاتی بین مربی و بازیکنان صورت گرفته است. دفعه ی پیش من به اینجا آمدم، تست دادم و به خاطر مصدومیت بازی نکردم ولی گاهی با مصدومیت به میدان می‌روم. این به DNA بازیکنان مربوط است. بازیکنانی که در تیم ملی، تعلق خاطر و شور و انگیزه ی خود را همانطور که در باشگاهشان بازی می‌کنند، نشان می‌دهند را دوست دارم."




منبع: ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد